sâmbătă, 7 martie 2009

Flashbacks


Uneori, imi face placere sa-mi testez emotiile, facand o calatorie in trecut. Nu-mi predefinesc niciodata destinatiile, ele doar apar in mintea mea, declansate de o melodie, un chip asemanator unuia din trecut, un parfum similar, o voce, un vis... Orice mica asemanare cu o situatie care a insemnat ceva in trecutul meu, e un bun pretext si, chiar un imbold, de a mai deschide o data cutia prafuita, de mult inchisa si aparent uitata a trecutului.
Ma incearca curiozitatea si o pofta ciudata de a gusta din trairile ce m-au ranit odata. Le desfasor in mintea mea, asa cum le-am perceput atunci, cum le-am simtit atunci si, apoi le incerc cu simturile mele de acum, pentru a observa schimbarea, diferentele, sau... similitudinea.
Unele imagini apar atat de... prezente, chiar si dupa cativa ani, incat aproape ca pot atinge acea bucatica de trecut. Doar ca, adusa in prezent isi pierde forta, durerea e surda, imi apartine, dar n-o mai pot simti la aceeasi intensitate.
Mi se pare fascinant sa ma privesc din exterior, incercand trairi, pe care, la momentul respectiv nu stiam cum/daca le voi depasi. Acum, evident le-am supravietuit si retrairea acelor etape din viata mea are un gust bitter-sweet irezistibil...

4 comments:

Medeea76 spunea...

Felicitari pentru blog, Alice!

Alice spunea...

Multumesc :)

Liz spunea...

... bitter-sweet nu-i tocmai rau...

Alice spunea...

Nu e. Sometimes, one can find comfort in pain...

Trimiteți un comentariu