duminică, 26 aprilie 2009

Acasa


Sunt aici, la tine acasa, inconjurata de lucrurile tale...

Intotdeauna mi-a placut stabilitatea si, orice iesire din rutina imi afecta serios echilibrul pe care singura mi-l creasem. In ultima vreme am invatat ca nimic nu e stabil si, mai ales, nimic nu e durabil. Prin urmare, trebuie sa ma obisnuiesc cu schimbarea.

Iti spun asta, pentru ca, Monica de acum cativa ani, n-ar fi facut niciodata multe din lucrurile pe care le-am facut si le fac in continuare. Cum ar fi, sa raman la tine in seara asta. Monica dependenta de stabilitate, n-ar fi ramas niciodata, singura, intr-o casa straina peste noapte. Insa, cea de acum crede ca “acasa” nu e doar un loc anume. Sentimentul de singuranta, dupa care am tot alergat, e relativ. Nimeni nu-ti poate garanta siguranta, ci doar iti poate induce senzatia. Iti poate “pacali” psihicul, mai bine decat o poti face tu.

Toate starile de depresie, anxietate, frica, siguranta, fericire, tristete, etc. sunt pur si simplu creatii ale noastre, ale fiecaruia. Sunt trairi pe care, daca ne propunem, le putem simti si le putem controla. Unii intr-o masura mai mare decat altii.

Acasa e... acolo unde simti ca vrei sa fii. Acasa este locul unde sufletul se simte acasa.

Si aici, toate lucrurile tale iti striga numele si toate pastreaza mirosul tau, amprenta ta. Eu sunt acasa, dar nu esti tu... Si imi lipsesti...

Abia astept dimineata, sa ma iei in brate, sa ma saruti si sa-ti simt din nou caldura.

4 comments:

Angela Ribus spunea...

Foarte, foarte frumos. Si adevarat. :)

Alice spunea...

:) Saru' mana mult >:D<
Sunt cateva trairi de moment, amestecate cu anumite convingeri obtinute in timp.

pheideas spunea...

Of, dragostea ! Ne da curajul sa zburam cu aripi de ceara. Dar e asa frumos ... :) Prefer sa cad de o suta de ori, decat sa-mi fie teama sa ma ridic o singura data. Sa ai pace in suflet !

Alice spunea...

"Sa ai pace in suflet !"
M-ai nimerit din plin. Asta e tot ce imi doresc si tot ce le doresc celor apropiati mie.
Multumesc la fel si tie.

Trimiteți un comentariu