luni, 13 aprilie 2009

Marti


In ziua de marti, care tocmai a trecut, am facut ceva ce nu ma caracterizeaza in mod obisnuit. Am ajuns la munca, apoi, in mod spontan si, total nepremeditat, am inventat o scuza suficient de plauzibila, cat sa pot pleca de urgenta acasa. N-am plecat acasa, ci spre Metro, in cautare de role. Dupa indelungi sesiuni de probat si "plimbat" ne-am hotarat la o pereche. Am luat in considerare toate criteriile de selectie, de la calitate la aspect si, dupa vreo ora am decis. Insa, am avut surpriza sa constatam ca perechea lui avea un defect, ce le facea imposibil de achizitionat. Nu le-am mai cumparat nici eu pe ale mele, pentru ca voiam sa ne luam la fel. Am plecat spre Selgros, unde am gasit o varietate mai bogata de role, insa ne-am oprit tot la aceeasi marca cu a celor pe care intentionasem sa le cumparam din Metro. Aici aveau 2 perechi la fel, fara defecte. Incantati de achizitia spontana - ne propusesem abia cu o zi in urma sa ne cumparam, dar inca era la stadiul de idee - am mers sa luam pranzul in cel mai faimos loc pentru delicioasa ciorba de burta, iar apoi am ajuns in gradina publica sa incercam sa nu cadem.
Eu am mai experimentat mersul pe patine, role, gheata si cam stiam ce si cum. E ca mersul pe bicicleta, mi-am zis. Ei bine, nu e. El, dupa o ora de sfaturi si sprijin, mergea deja mai bine decat reusisem eu vreodata.

Ne-am epuizat fortele si, am ajuns acasa fericiti. Marti a fost o zi care a rupt tiparele rutinei.

Sambata, deja ne-am incumetat sa mergem sa ne cumparam inghetata, fiecare pe propriile role.
Experienta m-a facut fericita, iar laleaua care ma priveste si acum, din aceeasi cana de pe birou, sta marturie momentelor de fericire pe care le-am trait din plin.

1 comments:

pheideas spunea...

azi e marti 14

Trimiteți un comentariu