joi, 21 mai 2009

Pentru surioara mea




Pentru ca tot insisti sa scriu, cand eu iti spun ca ma simt golita de idei si de indemanare, urmatoarele randuri sunt pentru tine.

Voiai sa stii cine esti in jungla asta cruda, ce tinde sa inghita tot mai mult din farama de umanitate ramasa. Iti voi raspunde, pentru a-ti indeparta cat mai repede indoielile nefondate legate de propria persoana.

Cand ai impresia ca te pierzi, inghitita de perfiditatea celor ce vor sa faca rau gratuit, gandeste-te ca tu esti ceea ce ei nu vor fi niciodata in viata asta. Esti Om. Ai sentimente si trairi ce te plaseaza peste majoritatea si esti suficient de isteata pentru a sti ca superioritatea fata de ceilalti nu trebuie manifestata decat pentru a-i ajuta.

Faci cu pasiune, dedicare si numai tu stii cu ce eforturi si sacrificii, ceea ce ei iau in gluma si fac pentru acele hartii colorate despre care cred ca pot cumpara fercirea.

Ti se vede pe fata dezamagirea si tristetea datorate nepasarii si relelor intentii ale celor de langa tine. Insa cand in coltul gurii lor triumfa un zambet sadic pentru ca au reusit sa te supere, tu vei stii in adancul sufletului ca ei sunt nimicuri, simple fiinte ce respria un aer pe care nu-l merita. Vei sti ca le esti superioara pentru ca nu te complaci in falsitate, minciuna si ai puterea sa fii tu insati. Ei, daca sunt placuti sunt placuti pentru mastile pe care le afiseaza, masti care mai devreme sau mai tarziu tot vor cadea. Tu ai coloana vertebrala pentru a-ti pastra integritatea idiferent de situatie si forta suficienta pentru de a-ti conserva eul indiferent de incercarile lor de a-l sufoca.

Esti prima persoana care imi vine in minte cand imi fuge pamantul de sub picioare si imi e suficient gandul ca existi pentru a avea incredere ca totul va fi bine. Esti zambetul si speranta mea. Esti confirmarea a ceea ce insemn eu ca om si ceea ce insemn pentru tine. Esti fericirea pe care o simt cand vorbim cu orele la telefon, sau la o supa in restaurantul chinezesc. Esti linistea pe care o simt doar cu tine cand ma intelegi perfect dupa primul cuvant… Esti lacrimile fratelui meu… ESTI ! Si ma bucur enorm pentru asta.

0 comments:

Trimiteți un comentariu