vineri, 28 august 2009

Zambet la inceput de weekend


Tind sa uit, periodic, ca valoarea mea nu e stabilita de cei din jur. Urmarea acestei uitari e un self esteem mediu, sau chiar low de tot. Daca nu sunt apreciata prin cuvinte, fapte sau gesturi pentru ceea ce fac, sau pentru ceea ce sunt, pe termen lung, acest lucru se reflecta in modul in care ma percep eu pe mine insami.
Azi mi s-a demonstrat, inca o data, ca lipsa aprecierilor nu e echivalenta cu lipsa calitatilor.
Cand a fost intrebat care e sfatul lui pentru tinerii care ii calca pe urme, George Carlin a spus: daca sunteti convinsi de talentul pe care il aveti, intotdeauna dati vina pe public pentru un esec. Faptul ca in anumite parti ale tarii, sau ale lumii, un anumit segment de public nu considera amuzante spectacolele tale, acest lucru nu e reprezentativ pentru cariera ta si nu ar trebui sa fie un moment decisiv. Trebuie sa crezi in tine foarte mult.
In mod evident vorbea din proprie experienta.
Ar trebui sa insemne ceva faptul ca 2 persoane total diferite au avut aprecieri similare la adresa mea zilele astea :) Mai ales ca tinta aprecierilor e o calitate pe care am incercat mereu sa mi-o dezvolt, dar m-am indoit permanent de reusita.
Poate ca ar trebui sa fac un efort sa mai retin si lucrurile bune care mi se intampla...

2 comments:

Anne spunea...

frumos

Monica spunea...

E frumos cand ma inconjur cu lucruri si amintiri frumoase :)

Trimiteți un comentariu