marți, 22 septembrie 2009

With you


This is not gonna be another post about how much we built and how much we were, when you were here. I’m not gonna post our latest conversation again, although it means a lot. No words on how we still have it, the magic, the spark… I wanna feel it, not talk about it. So, this post is not going to be about you, it’s gonna be with you :)

“Cine stie cel mai bine ce-nseamna culoarea?

Cel care nu o mai are si tanjeste dupa ea.

Cine cunoaste cel mai aprig ce inseamna soarta?

Cel care si-a dat seama prea tarziu ca nu poate trai singur.

Cine stie cel mai bine cum e sa fii puternic?

Cel care il lasa pe cel iubit sa se indrepte inspre o alta directie.

Cine stie cat de tare sfasie durerea?

Cel care a spus adio de prea multe ori.

Cine stie ce e dragostea?

Of, Doamne, oare stie cineva?”


Ciprian Nita


Am dat search numelui meu si ai avut dreptate, apare langa al tau in articolele pentru care lucram impreuna. Ma rog, tu lucrai, eu faceam poze :) Am gasit poza aceea oribila de care am ras amandoi si vreau sa-ti amintesc de ea. E, intr-adevar Dan Teodorescu, dar nu inteleg nici acum cum de au putut s-o publice.

Btw, pozele care mi-au reusit, cum ar fi preferata mea, cu Buzdugan, nu se regasesc la search. Noroc ca am pastrat eu ziarele, sa am o proba in favoarea mea.


Til we meet again, I wish you heaven.

0 comments:

Trimiteți un comentariu