joi, 22 octombrie 2009

Boosting my memory


In ultima mea vizita la supermarket, privirea mi-a fost furata de aceasta mica minune de la Doncafe. Ma teneteaza produsele noi aparute pe piata si nu ma las pana nu le incerc cam pe toate care imi fac cu ochiul.
Cum ziua mea de munca incepe cu un pliculet de Doncafe, iar proviziile mele erau epuizate, un drum la supermarket nu putea sa nu includa si o aprovizionare cu deliciul de dimineata. Ochiul meu deja format sa repereze noutati, a remarcat imediat prezenta unei noi culori printre sortimentele existente.
Atrasa de nuanta aceasta superba de verde, citesc curioasa inscrierea de pe ambalaj: memory boost coffee mix. Pufnesc in ras de una singura si il caut pe Alin sa-i arat noua mea descoperire. Reactia lui e similara si imi spune sa iau cat mai multe, pentru ca am nevoie. Numai sa nu uit unde le pun...
Pentru cei care ma cunosc foarte bine, deficientele mele de memorie nu sunt deloc o noutate, insa se constituie intr-un excelent subiect de glume si mistouri la adresa mea. Ar fi si pacat sa nu profite nimeni de momentele cand povestesc entuziasmata diverse intamplari, exact persoanei cu care le-am trait. Sau cand uit unde mi-am pus adidasii Ecko Red, sau cand nu-mi amintesc ce am facut cu diverse cumparaturi abia achizitionate, sau...

2 comments:

AmonRa spunea...

Sau cand mai pierzi cate un pui congelat :)) :*

Monica spunea...

Am zis "diverse cumparaturi abia achizitionate" ca sa slefuiesc un pic adevarul :)) Suna mai bine :*

Trimiteți un comentariu