duminică, 4 octombrie 2009

Noi


Nu ma pricep sa fiu perfecta, asa ca aceste randuri vor fi departe de perfectiune. Nu stapanesc cuvintele atat de bine, precum cei pe care ii admir pentru blogurile lor reusite. Nu pot crea magie prin simpla insiruire a unor litere, desi mi-as dori. Insa, pot sa fiu eu, pentru ca tu ma iubesti asa cum sunt si crezi in mine indeajuns de mult incat sa-mi dai incredere, dorinta si forta de a privi lucrurile cu optimism. Imi inspiri sentimentul ca va fi bine, cand eu iti vorbesc despre cele mai adanci temeri ale mele, iar eu in schimb iti ofer… de fapt, ma ofer pe mine.

Cand ma gandesc la primele noastre intalniri, imi vine in minte un loz pe care trebuie sa-l razuiesti pentru a vedea ce ai castigat. Cred ca eu eram lozul, iar pe tine te-a incantat aspectul colorat si promitator, insa nu stiai ce te asteapta. Dupa ce ai indepartat stratul superficial, ai descoperit profunzimi pe care nu stiu daca le-ai banuit de la inceput, insa le-ai facut fata mai bine decat ma asteptam.

Micile rautati le-ai trecut cu vederea, la suparari mi-ai raspuns cu imbratisari, iar la tristete cu un zambet. Simplifici lucrurile pe care eu tind sa le complic si imi pui deoparte defectele, pentru a-mi evidentia calitatile.

Pana la urma, acum un an, amandoi am tras un loz pe care am mizat totul si ne-am grabit sa-l razuim. Ne-am temut, dar am riscat. Iar timpul ce a trecut de atunci mi-a dovedit ca a meritat riscul.

Pastrez cu drag amintirile frumoase ce contureaza povestea noastra si privesc cu incredere catre cele pe care urmeaza sa le cream.

Happy b-day!

2 comments:

AmonRa spunea...

Ai dreptate...te iubesc asa cum esti si pentru ce esti...nu am nevoie de magie prin cuvinte, pentru ca am parte de magie de fiecare data cand ma trezesc langa tine...Happy b-day :*

Monica spunea...

:) Thank you :*

Trimiteți un comentariu