marți, 17 noiembrie 2009

Horoscop rautacios


Am primit de la Ana acest horoscop rautacios care m-a facut sa zambesc. Culmea e ca se si potriveste ;))

Fecioarã (23.08-22.09)

Planeta dominantã: Mercur, planeta trãncãnelii şi a isteriilor.
Animalul sacru: ciocãnitoarea

Personalitate: Zodiacele criticã spiritul critic al fecioarei, punând-o
astfel într-o situaţie criticã. Cum, pe deasupra, fecioara mai e şi metodica punctualã şi perfecţionistã, sfârşesc prin a-i scoate pe toţi din pepeni.
Obsedatã de igienã, detalii şi clasificãri, este capabilã sã caute bacteriile cu lupa, sã frece duşumelele periuţa sau sã punã rufele în maşina de spãlat nu doar pe culori, ci şi ordine crescãtoare şi alfabeticã.
Miroase
enervant de curat, ceea ce leagã spiritual de cânii şi pisicile din cartier.
Fecioara este o fanã a listelor, tabelelor şi regulamentelor pe puncte,
subpuncte, care, în loc sã-i simplifice, îi încâlcesc teribil existenţa.
Scurt, orice fecioarã veritabilã este:
1. mereu ocupatã cu o mie de nimicuri
sau sã-şi bage nasul unde nu-i fierbe oala;
2. tipicarã;
3. ipohondrã;

4.cicãlitoare;
5. cãrpãnoasã;
6. maniacã;
7. absolut necesarã (din pãcate).

În dragoste, are cãldura unei frapiere şi fantezia unui birocrat. :)))

Meseria potrivitã: analist politic, CTC-ist, agent de dezinsecţie, sora
medicalã (sau frate).
Pizza magicã: funghi.
Medicamentul norocos: toate, fãrã excepţie.

5 comments:

Radu spunea...

păi, consider eu că trebuia un link, spre originea horoscopului..să vedem cât de răutăcios este şi la noi. M-a făcut curios,zău.. :)

de la mine,
numa' bine

Monica spunea...

Nu am link pentru horoscop, l-am primit intr-un e-mail.
Daca esti atat de curios, spune-mi zodia si iti potolesc curiozitatea :)

Ana spunea...

Mă gândeam şi eu să caut un link pentru curioşi. Uite: http://forum.softpedia.com/lofiversion/index.php/t603082.html

Şi mai sunt o groază de alte horoscopuri amuzante pe net ;)

Monica spunea...

Multumesc pentru ajutor :*

Radu spunea...

da...fain horoscop pe :forumul softpedia
E acela;i link trimis de Ana doar ca poate fi urmarit cu click, pentru cei mai lene;i dintre noi care nu se mai obosesc să dea "copy & paste" ..Eu sunt RaC, dar m-am lămurit, şi nu zic, pe de o parte are dreptate >:)

Trimiteți un comentariu