luni, 28 decembrie 2009

Mâine


După câteva zile desprinse dintr-un vis frumos, mâine mă reîntorc la muncă.

Am avut o mini vacanţă în care am reuşit să fac tot ce mi-am propus. Astfel, am dormit până în miezul zilei, fără să-mi fie groază de alarma de la 7.30, m-am trezit în braţe calde şi cu săruturi moi, de care m-am bucurat în voie şi am petrecut timp preţios cu întreaga familie şi cu prieteni de suflet sosiţi de pe alte meleaguri.

Cei dragi au fost încântaţi de cadouri, lucru care m-a făcut nespus de fericită, pentru că m-am străduit să le găsesc ceva care să-i surprindă cât mai plăcut.

Am simţit şi spiritul Crăciunului, contrar aşteptărilor mele, m-am bucurat de zăpadă, luminiţe, globuri, brad şi am ascultat muzică specifică acestei perioade. Nu, nu chiar tradiţionalele colinde, pentru că playlist-ul a fost întocmit de frăţior. Prin urmare am ascultat hip hop despre Craciun. Neconvenţional, dar tocmai de aceea, interesant şi plăcut.

Am băut mult Pepsi/Cola cu multă lămâie şi am mâncat nepermis de mult, dar sper să recuperez odată ce se sfârşesc sărbătorile.

Am învăţat jocuri noi, (de pierdut încă mai învăţ), am vizionat comedii şi mi-am luat House MD ca să substitui cu ceva obiceiul meu de a urmari „În gura presei”.

Mâine merg din nou la muncă. Îmi va fi greu să mă trezesc dimineaţa, fără vocea lui Mircea Badea drept motivaţie, dar mă încânt cu gândul la cele două săptămâni de concediu, pe care ar trebui să le am începând cu 4 ianuarie. Dacă va fi într-un ceas bun...

UPDATE: Fără să observ, în timp ce scriam, "mâine" se făcuse deja "azi"...

6 comments:

Radu spunea...

ce faină descrierea dimineţilor tale.... "în braţe calde şi cu săruturi moi, de care m-am bucurat în voie" ..da faină vacanţă. FELICITĂRI!!

Monica spunea...

Si mie mi-au placut, atat descrierea, cat si sentimentul :)

Radu spunea...

da, Îmi imaginez :)

Monica spunea...

;))

Aquamarine spunea...

:)

Monica spunea...

:)

Trimiteți un comentariu