vineri, 4 decembrie 2009

Reuşite


Performanţa din poză n-am atins-o încă, deşi lucrez cu acte şi beau cappuccino măcar o dată pe zi.Însă am reuşit altceva. Am vărsat pe mine o sticluţă cu pastă corectoare. Eram îmbrăcată cu vesta mea de fâş de culoare mov, recent achiziţionată şi o pereche de blugi. Blugii sunt pe ultimul loc în clasamentul favoriţilor, însă vesta aceea superba ocupă un loc fruntaş.

Pasta corectoare a sărit în mii de stropi şi pete şi s-a uscat aproape instantaneu. Altfel, trebuie să aştept când o aplic pe hartie. Noroc că am avut la îndemână o sticlă de diluant şi am reuşit să-mi salvez hainele.

Nu ştiu ce se întâmplă cu mine, dar în ultima vreme sunt foarte neîndemânatică. Oricum, dacă cineva mai reuşeşte să-şi toarne corectorul pe outfit, să stea liniştit că iese cu diluant. Odata cu culorile...


Tot azi am aflat că Ciprian, prietenul meu drag care studiază în Olanda, a primit un 9 însoţit de un "outstanding" de la un profesor ce acordă maxim 8. Am motive să fiu mândră.

Pană la urmă, fiecare cu reuşitele lui :)

0 comments:

Trimiteți un comentariu