sâmbătă, 16 ianuarie 2010

MB & MD


Exist într-o lume căreia nu-i aparţin şi trăiesc pentru lucrurile ce alcătuiesc lumea mea.
De luni mă voi găsi antrenată în aceeaşi goană pentru aceeaşi bani. Însă, mă voi trezi animată de dorinţa şi mai ales nevoia de a-l vedea pe Mircea Badea deşfăşurându-se În gura presei. Drumul până la muncă, va fi colorat de muzica nouă, pe care am pregătit-o special pentru această ocazie şi de micile visuri ce însoţesc melodiile, iar timpul petrecut făcând ceva inutil mie, dar util înavuţirii unora, voi încerca să-l pictez în nuanţele pastelate ale revederii colegilor şi al obiceiului plăcut al cappuccino-ului de dimineaţă/prânz/după amiază.
La plecare, mă va delecta, din nou, muzica, până acasă, măcar pentru început, când încă nu va fi pus stăpânire pe mine „febra muncii”. Acasă, mă aşteaptă, încă, episoade din House MD, pe care le împărtăşesc bucuroasă cu Alin.
Pentru viitorul apropiat, am o singură dorinţă arzătoare: să vină primăvara mai repede, să pot alerga pe faleză, doar eu şi cu muzica mea. Mă rog... asta până mi se întoarce domnişoara Doctor din Iaşi şi alergăm împreună, ca în vremurile bune, când cel puţin una dintre noi plângea, pentru ceva sau cineva... Frumoase vremuri :)

Trăiesc pentru oamenii şi lucrurile în care mă regăsesc, mă descopăr şi mă împlinesc.

2 comments:

Between two lungs spunea...

Care dintre noi plangea mai des, ca nu imi amintesc? :)) Mi-a placut: "Traiesc pentru oamenii si lucrurile in care ma regasesc, ma descoper si ma implinesc." :) PS: Abia astept sa alergam impreuna. ;))

Monica spunea...

Nici eu nu-mi amintesc :)) dar abia astept sa te fugaresc :)

Trimiteți un comentariu