luni, 22 martie 2010

Brain modification


Am urmărit un documentar despre ceea ce americanii numesc “body modification”. Neinspirată idee şi, mai ales, oră. Seara, am observat că am o oarecare sensiblitate la subiecte ciudate.

Exceptând ciudaţii care îşi mutilează corpurile cu tot felul de cercei, belciuge, tatuaje oribile, îşi despică limba ca la şarpe, etc, emisiunea aceasta depăşea un pic graniţa “banalului”.

Astfel, am vazut o tipă care, cică vroia să “make a statement”. Nu mai reţin ideea, pentru că faptele ei au şters complet din mintea mea orice altă informaţie. Şi-a dat nişte găuri in zona omoplaţilor, fără anestezie şi apoi câţiva baieţi – probabil în aceeaşi deplinătate a facultăţilor mintale ca şi ea – i-au infipt două cârlige şi au suspendat-o de tavan. Ea părea veselă în tot acest timp. Cam atât am rezistat să văd şi tocmai când mă pregăteam să schimb programul, au anunţat reclame şi un pic din ce va urma după pauză. Un nene “picta” globul ocular al unui alt nene, injectându-i substanţe colorate.

Imaginea aceea mi-a dispărut greu...

Motivele pentru care aceşti indivizi fac lucrurile astea “îndrăzneţe”, sunt dincolo de aria mea de interes. Doar mă scârbesc. Rău.

P.S.: Poza e menită să calmeze imaginaţia mea şi a celor care mai citesc.

5 comments:

fairy tale spunea...

Monica ,deviatii genetice sunt!De la marchizul de Sade si pana la terbilistii si masochistii care in opinia lor ceea ce fac e opera de arta nu e un pas mare.In ochii lor suntem retrograzi si de moda veche iar daca critici cica nu respecti minoritatile si libertatile umane.Parerea mea este ca nu trebuie bagati in seama ca de multe ori daca ignori poate il sensibilizezi si pana la urma se convinge ca are o problema!Fotografia cu muntii din departare precedat de flora este superba.Te astept sa scrii dar mai ales ''discutiile ''cu tine ma inveselesc.Sa ne auzim sanatosi!

Between two lungs spunea...

Vai gazela,nu mai viziona emisiuni din astea, ca m-au trecut toti fiorii...;)) :* PS: Ma iubesti? Ti-e dor de mine? :))

Monica spunea...

;)) Cum sa nu-mi fie dor...? Abia astept sa alergam impreuna.
Te iubesc! Iarta-ma daca nu ti-o spun suficient de des :* >:D<

fairy tale spunea...

Buna emisiunea lui Mircea Badea.Pune degetul pe rana!Si eu il urmaresc si de multe ori ma uit si in reluare.Ma bucura mult de faptul ca te multumesti cu ceea ce ai si-ti dai seama ca sunt altii care o duc mult mai greu.Am citit o statistica unde se arata ca resturile alimentare din Regatul Unit ar putea sa potoleasca foamea la patru tari din Africa de marime medie!Al naibii analiza si repartizare de resurse.Iti urez sa fii sanatoasa si sa ai grija de tine!

Monica spunea...

Multumesc asemenea pentru urari.
Repartizarea nu e niciodata echitabila, dupa cum zice si un dicton american: daca te astepti ca viata sa fie dreapta, inseamna ca ai un sistem de judecata irational.

Trimiteți un comentariu