vineri, 5 martie 2010

Pulse

Aş putea să recitesc sutele de texte pe care le-am scris de-a lungul timpului, să rememorez, să rearanjez nostalgică piesele unui puzzle care nu mă mai redă. Mă tentează uneori ideea, dar îmi revin repede. Singura poză pe care trebuie să o developez e cea pe care n-am făcut-o încă. Nu m-am hotărât dacă o vreau cu blitz sau fără, din ce unghi, cu ce lumină... Ştiu doar că o vreau diferită complet.

Fotografiile vechi sunt bune de aranjat într-un album şi de privit rar. Sunt utile ca termen de comparaţie, nu ca punct de sprijin, sau fundament al prezentului viitor.

Nu voi reciti, pentru că recapitulările mi-au fost urâte încă din scoala generală. Voi scrie, în schimb. Nu ştiu încă despre ce, dar voi afla trăind în prezent, înconjurată de oameni şi lucruri prezente.



0 comments:

Trimiteți un comentariu