duminică, 21 martie 2010

Soare


N-am înţeles niciodată semnificaţia sintagmei „mi-am încărcat bateriile”. Mă uitam pierdută în ochii celui care grăia entuziasmat aceste cuvinte şi încercam să ghicesc, măcar, cum e. Câteva zile libere, pentru mine, nu reuşesc să facă minuni. Pentru că sunt incapabilă să mă detaşez şi să renunţ la a gîndi. Perioada de timp trebuie să fie de câteva săptămâni, cel puţin, iar mediul, complet diferit.

Însă, în ultima perioadă, sunt forţată să uit ce urmează după două zile de weekend. Dacă înainte nu-mi plăcea duminica, pentru ceea ce precede şi prevesteşte, acum, mă bucur că e, totuşi, o zi liberă şi prefer să fac tot ce pot pentru a o simţi ca atare.

Azi mi-am încărcat bateriile. Cu o alergare uşoară dimineaţă, o sesiune de mers pe role – clasa începători, recapitulare de anul trecut – şi un shopping mărunt. Am simţit perfectă ziua de azi. Mâine nu există încă.

4 comments:

Liz spunea...

Si te-am vazut mergand pe role si incarcandu-ti bateriile :) si te-am salutat. V-am salutat! Si am avut un flashback cu o stare de bine. Ochii tai sunt la fel de albastri!

Monica spunea...

:) Si mie mi-au venit in minte niste amintiri placute din acea perioada si m-a bucurat intalnirea.
Ochii mei sunt la fel, pentru ca lentile de contact nu mi-am pus si nici n-am de gand.
Si la tine e ceva neschimbat: negrul ce predomina in vestimentatie :)

fairy tale spunea...

Deci ti-ai incarcat bateriile!Noi minerii cand doream sa ne detasam de cate o problema majora sau la capatul unei reusite aveam obiceiul de a sterge memoria! Ca si la un calculator unde nu mai ai loc de stocare.Trageam o pisicata ,a doua zi zeama de varza si o puteam lua de la inceput detasati de toate.Din pacate voi fetele nu aveti privilegiul de a va sterge asa memoria!

Monica spunea...

:)) Corect.

Trimiteți un comentariu