vineri, 30 aprilie 2010

Drumuri ce se intalnesc



Ti s-a făcut dor şi m-ai făcut să-mi fie dor. Prima conversaţie a noastră, pe care am postat-o, a fost acum câţiva ani, pe 360-ul de atunci. Mă bucur că am, înca, motive să fac acelaşi lucru. Merci pentru dedicaţie :)

Ciprian: ti-am zis... nush dak u get the exact picture... eu chiar imi imaginez creieru care teoretic e alb... dar e innegrit din ce in ce mai mult de toate principiile si sabloanele si lucrurile rele pe care le fac

Ciprian: si incerc sa-l lustruiesc as much as i can

Monica: :)

Monica: pai poate ma inveti si pe mine

Ciprian: Bliss tu stii sa faci asta... e ca mersul pe bicicleta... singura problema e ca lasam bicicleta aia cu pana ani de zile

Ciprian: da si cand o gasim

Ciprian: :)

Monica: :))

Ciprian: si mereu ne gandim ca vrem mai mult

Ciprian: decat avem

Ciprian: si asta e bine, insa exageram, de fiecare data

Ciprian: si regretam dupa aia

Ciprian: ca uite ce chestii minunate aveam

Ciprian: chiar nu mai vreau sa traiesc in trecut... vreau sa iau trecutul si oamenii din trecut si sa-i pun in prezent as much as possible

Ciprian: sa le accept schimbarile, sa-i cunosc din nou

Ciprian: e ca mereu la prima intalnire

Ciprian: de fiecare data ceva nou, cu toate ca e aceeasi persoana, pe care o cunosti de ani

Monica: da, e bine sa accepti oamenii si mai ales schimbarile care se petrec cu ei, in loc sa te cramponezi de cum erau in trecut

Monica: bine, cu o limita

Monica: am o limita a ipocriziei

Monica: pe care o tolerez

Ciprian: corect

Ciprian: iubita te las si eu, ca ma duc sa ma imbrac si sa ma pregatesc

Ciprian: sa ma duc pe la aeroport

Ciprian: :))

Ciprian: ca vreau sa purtam discutia asta

Ciprian: si live

Monica: =))

Ciprian: si pt asta trebuie sa iau avionul ala

Ciprian: :** de abia astept sa te vad

Ciprian: te pup!

Ciprian: pa pa

Ciprian: si sa zambesti

Monica: deja o fac :)

0 comments:

Trimiteți un comentariu