marți, 27 aprilie 2010

Showlda woulda coulda


Mi-ar fi dor, dacă aş fi lacomă. Aş suspina nostalgică după strălucirea noastră, dacă nu aş şti să gust, încă, din ce am avut. Mi-aş întinde neputincioasă braţele către imaginea mâinilor noastre împreunate pentru totdeauna, dacă aminirea nu mi-ar fi de ajuns. Aş ţipa fericirea pe care am trăit-o, dacă ceea ce trăiesc acum ar fi puţin. Aş diviniza înţelegerea sufletelor noastre în absenţa cuvintelor, dacă aş avea impresia că vreun lucru de pe lumea asta e etern. M-ar întrista să te ştiu departe, dacă aş fi egoistă.
Aş privi în jos, căutând în zadar drumul pe care îl descopeream doar împreună, dacă n-aş şti să păşesc pe drumul meu, pe care te aştept oricând ţi s-ar face dor...

4 comments:

fairy tale spunea...

Tulai Doamne cum zice morosanul dar dragostea asta e mare chin cateodata!Daca ma crezi tine asa de putin si este asa de stupida uneori si te consuma atat de mult incat poti sa rostesti fraza lui O'Hara in "Pe aripile vantului":-Si maine este o zi!

Monica spunea...

:)) Nu sunt de acord. Dragostea nu trebuie confundata cu delirul posesiei, care e, intr-adevar, chin.

fairy tale spunea...

Contradictia duce la progres si posesia la separatie!Citez din maximile unui om patit!

Monica spunea...

Cu asta sunt de acord :)

Trimiteți un comentariu