sâmbătă, 8 mai 2010

Nine

N-am fost o fană a musical-urilor, până nu am întâlnit persoana potrivită, care mi-a deschis mintea şi sufletul către noi orizonturi. Cu aceeaşi pasiune cu care am refuzat, acum câţiva ani, să urmăresc "Moulin Rouge", am îmbrăţişat, în seara aceasta, "Nine".
Fără să-mi dau seama, eram deja o admiratoare a actriţei franceze Marion Cotillard. Văzusem "La Mome", fără să ştiu că, acea fantastică actriţă care interpreta rolul lui Edith Piaf, era chiar Marion Cotillard, iar pentru acel rol a obţinut Oscarul.
Mă atrag fineţea gesturilor ei, stilul şi clasa interpretărilor sale şi, evident, frumuseţea naturală, complet diferită de tiparele din prezent.
Nine e un film genial, despre un om genial care îşi visează viaţa, sau îşi trăieşte visurile, fără să delimiteze cele două noţiuni. Distribuţia e impresionantă, detaliile impecabile, iar Marion străluceşte, ca în secvenţa de mai jos.


0 comments:

Trimiteți un comentariu