joi, 27 mai 2010

Zi liberă

Am avut, luni. A doua zi de Rusalii.
Sunt la curent cu sărbătorile, din motive profesionale şi personale, nicidecum religioase. Dar, la fel ca în cazul escapadei la Tulcea, când ne-am nimerit să vizităm Muzeul Deltei Dunării exact când a fost noaptea muzeelor, şi de Rusalii m-am trezit să mergem la Mânăstirea Vladimireşti/Tudor Vladimirescu. Fără nicio intenţie şi mai ales fără urmă de spiritualitate, am căutat doar puţină linişte, o călătorie scurtă, privelişti frumoase şi un loc în care Alin nu mai fusese. Le-am găsit pe toate :)
Priveliştile sunt surprinse, în cea mai mare parte, de Alin şi urmează să le adaug când îi prind telefonul. Oricum, el are idei şi "mână" pentru poze. Ale mele sunt:


Drumul spre Tudor Vladimirescu. Localitatea, nu colegul lui Alin la care a crezut lumea că mergem :) Plus două dintre raţe. Cea de sus e unul din suvenirurile de la Tulcea.


Opera mea de artă din weekend, pe bord.


Şoferul. O staţie la prima, vă rog...


Ideea mea de a face o poză la intrare: din interior spre exterior. Ca să nu ratez parcarea şi stâlpul de înaltă tensiune :))


Galben şi mov. Culorile care îmi amintesc de Sibiu...


Am remarcat în mod deosebit ultimele rânduri...


O aripă a camerelor maicuţelor, plină de flori şi băncuţe în faţă, chiar dacă nu se văd prea bine. Mă bazez pe pozele ce urmează să le adaug :D

2 comments:

Between two lungs spunea...

Foarte frumos la manastire...am fost si eu vara trecuta. :) :*

Monica spunea...

Aoleu! Parca nu cu mine, nu...? ;))
P.S.: Nimic de unghiile mele? M-am chinuit degeaba 2 ore? Si pe deasupra am inventat si motivul asta cu escapada ca sa postez poza :)) :* >:D<

Trimiteți un comentariu