miercuri, 9 iunie 2010

After work

Când avem timp liber şi vremea ne permite, ieşim în Grădina Publică să jucăm badminton. Pasiunea şi indemânarea pentru această activitate le-am descoperit recent şi ne perfecţionăm cu fiecare "partidă". Mai ales că, am primit o ofertă, recent, din partea unor prieteni de-ai lui Alin, să ne apucăm de volei. Probabil, asta ne-a înverşunat şi mai mult să ne concentrăm pe badminton :)) Slavă domnului că nici lui Alin nu-i place, pentru că mi-au ajuns orele de sport din generală, liceu şi facultate, când eram obligată să mă şi pricep, la ceva ce nu mi-a plăcut niciodată.
Într-o pauză dintre reprize, Alin l-a prins pe domnul de mai jos, care nu prea reuşea nici să meargă, darămite să zboare. Se împiedica de crengile căzute în iarbă şi privea mereu în sus, probabil după mama. Cum s-a văzut prins, a deschis ciocul, aşteptând să-l hrănim.
Într-un final, am reuşit să-l aruncăm destul de sus, pe o creangă, asta după ce şi dânsul a binevoit să dea din aripi ca să ajungă acolo :)







2 comments:

Laura spunea...

Asta pare a fi un puiut de cioara! Offf...am o 'amica' din aceasta specie care salasluieste intr-un copac in vecinatate si imi da desteptarea in fiecare dimineata. Unii au bafta la privighetori, altii...

Monica spunea...

:)) Imi pare rau pentru diminetile tale.
P.S.: Nu e cioara, e stancuta :P

Trimiteți un comentariu