luni, 14 iunie 2010

Preluată

Da, nu sunt genul, pentru că mi se par cam penibile, dar dacă tot m-ai nominalizat o să onorez leapşa :)

- Ia cartea cea mai la îndemână, deschide-o la pagina 8 şi scrie al 4-lea rând.

Singurul lucru care ar putea trece drept carte, pe care îl am la muncă, e o ofertă de produse de birotică şi papetărie. E singurul lucru nesecret, aşa că…

Copiator Canon IR 1605

Preţ fără TVA 3000 / Preţ cu TVA 3570

- Fără să verifici. Cât e ora?

11.30?

- Acum verifică!

11.54 (e noroc chior, să nu aveţi impresia că am, de obicei, noţiunea timpului atât de exactă)

- Cum eşti îmbrăcată?

Port compleul mov, pe care l-am cumpărat special pentru călătoria la Sibiu, anul trecut. Pentru curioşi, se poate vedea în poza de pe frontispiciul blogului.

- Înainte de a răspunde la aceste întrebări, la ce te uitai?

Forwardam e-mail-urile primite de la Ana şi mă amuzam, închipuindu-mi reacţia destinatarilor.

- Ce zgomot auzi în afară de cel al calculatorului?

Colegii mei vorbind şi o imprimantă funcţionând non stop, drept coloană sonoră.

- Când ai ieşit ultima dată şi cu ce ocazie?

În weekend, la Alin la ţară, pentru răcoarea ce se păstreză în casă, pentru mâncarea bună a bunicii lui şi pentru ca doream timp doar pentru noi.

- Ce ai visat ieri noapte?

Nu-mi amintesc decât coşmarurile şi, slavă ăluia în care nu cred, n-am avut.

- Când ai râs ultima dată?

La e-mail-ul Anei, cel cu viaţa la bloc ;))

- Ce ai pe pereţii încăperii în care eşti?

Diverse certificate şi atestate ale firmei, un afiş cu “fumatul interzis”, unul cu “accesul interzis persoanelor neautorizate”, o lista cu telefoane utile şi un stingător de incendii :)

- Dacă ai fi multimilionar peste noapte care ar fi primul lucru pe care l-ai cumpăra?

Un avion personal pentru a călători oricând, oriunde.

- Care este ultimul film pe care l-ai văzut?

“Conversations with other women”, la sugestia lui Ciprian.

- Ai văzut ceva neobişnuit astăzi?

Da. Am întârziat 25 min la muncă şi nu mi-a reproşat nimeni nimic.

- Ce părere ai despre acest chestionar?

E realizarea supremă a autorului.

- Care ar fi prenumele fetiţei tale?

Aşa cum am comentat şi pe blogul Laurei: Alice, Clara sau Bianca. Dacă decizia ar fi a lui Alin: Ramona, pentru că este o anagramă a pseudonimului lui.

- Şi dacă ar fi vorba de un băiat?

Nu cred că îmi place vreun nume de băiat în mod deosebit.

- Spune-mi ceva ce nu ştiu încă.

Tocmai am vărsat pe covor ultimul Nescafe Frappe, fără să apuc să-l gust măcar.

- Te-ai gândit să locuieşti în străinătate?

Nu e un gând, ci o dorinţă.

- Ce ai dori ca Dumnezeu să îţi spună când intri pe porţile Raiului?

Cum nu cred, nu voi răspunde. Însă mi-a plăcut mult răspunsul Laurei.

- Dacă ai putea schimba ceva în lume (în afară de politică) ce ai schimba?

La modul idealist vorbind, aş scoate din uz banii, pentru ca toţi oamenii să fie egali din punctul ăsta de vedere.

- Îţi place să dansezi?

Da.

- George Bush.

Asta a venit ca nuca-n perete. Cum nu e o întrebare, n-am la ce să răspund.

- Ce ai văzut la televizor ultima dată?

“În gura presei", ca în fiecare seară, evident.

- Care sunt cele patru persoane care ar trebui să primească acest chestionar?

Adică, dacă nominalizez 4, restul au interdicţie?

0 comments:

Trimiteți un comentariu