vineri, 25 iunie 2010

Synchronicity?


Mă îndreptam spre maxi-taxi după o zi plictisitoare la muncă. Oamenii din jur aveau fiecare drumul lor, iar eu, ca de obicie, nu mă satur să întorc capul după cei care îmi atrag atenţia şi, încerc să construiesc frânturi din viaţa lor. Pun cap la cap bucăţele din informaţiile vizuale, sau auditive, pe care le adun în secundele în care trec pe lângă mine şi, intuiţia mea crează o imagine a oamenilor respectivi. E un fel de antrenament al simţurilor mele, pentru cei cu care vin în contact.
Ieri, în spatele meu mergea o femeie care vorbea, destul de tare, la telefon. Chiar mă gândeam că, nu am nevoie de informaţiile pe care mi le oferea şi, pe care, nu puteam să nu le aud. Spunea că nu a găsit nu ştiu ce salopetă de protecţia muncii şi că mai merge două staţii până undeva unde e posibil să găsească. Discuţia a durat până m-am oprit în staţie, iar ea şi-a continuat drumul pe jos.
N-am plecat decât peste vreo 10 minute, pentru că sunt mai pretenţioasă şi nu urc decât în maxi-taxi-urile în care am loc să stau jos. Am găsit un loc în faţă, lângă o fată care vorbea la telefon. Am primit din nou informaţii inutile, însă discuţia m-a făcut să zâmbesc de una singură. Fata spunea cuiva că, tocmai o zărise ieşind dintr-un magazin şi a întrebat-o, nerăbdătoare, dacă a găsit salopeta...

P.S.: Tot synchronicity să fie şi fondul mov al pozei, care, se încadrează perfect în tema blogului? Că n-am căutat-o cu intenţie. S-a potrivit...

2 comments:

Laura spunea...

Mici coincidente...stranii. :)

Monica spunea...

;)) Tu stii mai bine. Doar l-ai studiat pe Jung in facultate, nu? :P

Trimiteți un comentariu