vineri, 2 iulie 2010

Damn hot?! More like, in heat!

De dimineaţă ascult melodia asta. E catchy. Şi cam atât am avut de zis în favoarea… chestiei postată mai jos.

Despre Basshunter am auzit la MTV că s-a chinuit câţiva ani buni să se afirme în muzică, până a scos şi el un hit care a dat lovitura. Bine, nu chiar el a dat lovitura, ci personajul feminin din clip, iar faptul că toate clipurile ce i-au urmat, au avut-o ca protagonistă tot pe Aylar Lie, nu face decât să-mi întărească convingerea.

Nenea asta, sub numele lui de scenă, Basshunter – oribilă alegere – e teribil de amuzant în frustrarea lui vizibilă. După ce a sperat, inutil, că o va cuceri pe superba femeie pentru care se uita lumea la clipul lui, a zis, totuşi, că e timpul să pară, măcar, bărbat şi să meargă mai departe. A mers. La clipul acesta. Mie îmi dă impresia că gura lui e blocată în poziţia închis, iar pentru el e o provocare uriaşă să cânte. Tocmai de aceea, când reuşeşte s-o deschidă, îşi atinge scopul suprem, dansul ieşind din discuţie. Doar fanii nu se aşteaptă să-l mai vadă şi mişcându-se pe o piesă aşa ritmată. Blana lăsată la vedere din bluza de macho, nu-mi provoacă decât repulsie, deşi el crede că e sexy sau ceva…

Salivează penibil după fetele din clip, iar pe figura lui se citeşte o expresie de virgin în călduri. Slavă domnului că fetele salvează melodia, oferind puţină personalitate şi profesionalism clipului. El e din ce în ce mai LAME. Poate se lasă şi ne lasă…

P.S.: Cineva lăsase comentariu la clip cum că insul ar fi "damn hot". :-O ????



0 comments:

Trimiteți un comentariu