joi, 22 iulie 2010

De ce “Diversiuni. Sau nu.”?


Pentru că viaţa însăşi e o diversiune. Unii realizează asta, majoritatea nu. Din păcate, eu mă încadrez în prima categorie. Aş fi preferat o fericire indusă de ignoranţă. N-a fost să fie, aşa că blogul acesta constă în încercările mele de a mă distrage de la realitate. Uneori îmi reuşeşte, alteori pierd lupta. Despre asta a fost vorba întotdeauna, însă abia acum am găsit titlul potrivit.
Perioada când scriam pe 360 a fost mai intensă emoţional şi mi-am dat seama că trăiesc şi prefer extremele, pentru intensitatăţile maxime. Cineva mi-a povestit că simte la fel doar că, spre deosebire de mine, el caută în mod expres extremele. Prin orice mijloace. Însă stimulentele ce crează stări euforice, induc trăiri false care nu mă tentează deloc. Le prefer pe cele care mă iau prin surprindere, care vin când mă aştept mai puţin şi când nu le caut. Sunt mai „reale”, mai puternice şi durează mai mult.
Apropo de sporturi din astea extreme, tocmai am primit pe e-mail o ofertă de job. Citind-o, constat că îmi trebuie o doză de calm ce depăşeşte rezervele mele, pentru a nu mă enerva. Sună aşa:

Responsabilităţi
- Promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile companiei;
- Prezinta oferta de produse si servicii, consiliaza clientii in alegerea deciziei optime;
- Negocierea contractelor, supervizarea derularii contractelor
- Mentinerea unei bune relatii cu clientii deja existenti
- Realizarea obiectivelor stabilite de catre companie
- Intocmirea si prezentarea unui raport periodic al evolutiei portofoliului de clienti

Cerinte
- Cunostinte operare PC (Word, Excel, Internet) la nivel avansat
- Capacitate de a lucra in echipa
- Ablitati de comunicare si planificare
- Initiativa, perseverenta, dinamism
- Minim 1 an experienta pe un post similar

Beneficii Oferite
bonusuri pentru realizari deosebite
Descrierea firmei
Firma se ocupa cu instalatii aparate aer conditionat si amenajari interioare.

Orice om cel puţin decent mobilat la mansardă ar presupune că e vorba de un job în vânzări. Ei, aş! Denumirea jobului e: Asistent manager. Am concluzionat, deja, intr-o postare anterioară că ofertele de secretară sunt cele mai “challenging”.


Vezi mai multe video din TV

0 comments:

Trimiteți un comentariu