vineri, 30 iulie 2010

Random thoughts




UPDATE: Plimbarea în Grădină a meritat efortul :)

9 comments:

Liz spunea...

Frumos. Calm. Am oftat, dar zambind. Ma simt bine cand te citesc.

Monica spunea...

Calm, da, pentru ca sunt concluzii. Nu ma razvratesc, nu ma revolt, accept.
Daca zici tu ca te simti bine, te cred pe cuvant ;))

Dreamer spunea...

Acceptarea presupune intelegere...
Un ceai de fructe pe o vreme de nostalgie prinde bine. La fel ca o plimbare pe o ploaie rece de vara. Dar nu pe furtuna!:)

Monica spunea...

De acord :)

zorro spunea...

"Diversiuni. Sau nu" Inteligentă denumire a blogului.

Articolul tău musteste de întelepciune adânc măcinată. :)

Monica spunea...

;)) Multumesc. Si mie mi-a placut ce am vazut pe blogul tau. In mod deosebit "Loialitatea ingradeste". E un subiect ce merita dezvoltat mai mult.

zorro spunea...

"Loialitatea..." a fost doar un impuls nefinisat si nepreluat. Mai este timp. :)

Laura spunea...

Felicitari pt pagina plina de vitamine. Poza e suuuperba!

Monica spunea...

@ Laura: Am ales fondul asta pentru ca imi aminteste de copilarie, iar poza e prea frumoasa ca sa o schimb. O voi inlocui cand voi avea una cel putin pe masura :)

Trimiteți un comentariu