marți, 24 august 2010

Azi

Lucruri ciudat de frumoase mi s-au întâmplat. Printre prăjiturele, limonade cu mentă, poze haioase, oameni dragi, conversaţii lungi şi plăcute, râsete zgomotoase şi urări repetate:
  • Mi-am deschis e-mail-ul şi, pentru prima oară, era plin de mesaje de felicitare de la toate site-urile pe care m-am înscris vreodată şi de la altele, de a căror existenţă nici nu ştiam.
  • Am primit un SMS, în acelaşi ton, de la BCR. Ultima dată când am avut de-a face cu BCR-ul a fost acum 4 ani, când mi-am ridicat ultima bursă.
  • Singurul coleg pe care nu mi-l doream prezent, a dispărut miraculos toată ziua, deşi obişnuieşte să mă calce pe nervi cu normă întreagă. Astfel, am avut lângă mine, exact persoanele pe care mi le-am dorit.
  • Am fost mai nerăbdătoare să fac un cadou, decât să primesc, iar reacţia a fost pe măsură.
  • Un prieten, de care mă leagă momente de perfecţiune sublimă, m-a întors, puţin, din drumul pe care începusem să păşesc. E una din rarele clipe când vehemenţa mea e clătinată.
  • O fată din Suceava, despre care auzisem doar, prin intermediul unui prieten drag, m-a sunat să-mi transmită cele mai calde urări. Nu mă cunoştea şi era şi ziua ei.
  • Frăţiorul mi-a căutat un cadou ce era menit pentru aniversarea trecută şi nu s-a lăsat până nu l-a găsit pe cel perfect. Apoi a insistat să facem o poză în care eu să primesc un pupic.
  • Alin m-a surprins cu un cadou mov, cu o idee de concediu şi cu dorinţa de a găti împreună mâine. Ciorbă de peşte.
  • Azi a fost atât de a mea ziua, încât nici săndăluţele încălţate pentru prima oară n-au îndrăznit să-mi lase vreo urmă.

7 comments:

Dreamer spunea...

Pai, Monica, atunci, desi cu intarziere: " La multi ani!"
Ma bucur ca ai avut ce ti-ai dorit in aceasta zi!

Monica spunea...

Multumesc, dar nu e tarziu. Ziua mea e ca in povesti: tine 3 zile :)

...just me... spunea...

...si trei nopti...La Multi Ani!!!...

Monica spunea...

Merci, merci :)

Liz spunea...

La multi, fericiti si frumosi, ani!

Laura spunea...

La multi ani, Monica!

Monica spunea...

@ Liz & Laura: V-am primit cu drag urarile :)

Trimiteți un comentariu