duminică, 8 august 2010

Cu reguli, sau fara


Fiecare cuplu isi face propriile reguli si nu ne putem astepta ca persoanele din exterior sa inteleaga ce se intampla in interiorul relatiei, spunea antipatica Carrey in Sex and the city 2. Da, am reusit, in sfarsit sa-l vad. Nu-l comentez, extrag doar ce e relevant.
Noi nu ne amintim, aproape niciodata, data aniversarii noastre la timp. Multe cupluri o sarbatoresc, o fac cunoscuta si se mandresc cu inca o luna in plus. Noi ne amuzam, de fiecare data cand constatam ca tocmai am ratat-o. Iar cand cineva ne intreaba cat timp avem impreuna, de cele mai multe ori gresim perioada exacta, sau o numaram babeste, sub privirile circumspecte ale celor care intreaba.
Antoine de Saint Exupery spunea ca e norocos cel care a cunoscut fericirea si, tocmai de aceea, ea nu trebuie strigata in cele patru zari. Trebuie pastrata in tacere, ca pe ceva sfant si pretuita, pentru a dura. De aceea scriu rar despre tine, sau noi. Din teama. Am simtit cum postari entuziaste s-au transformat in amintiri placute, iar tu, vreau sa fii cel cu care le impartasesc, nu sa devii una din ele.
Tot ce se aprinde ca focul, sfarseste cenusa. Insa, noi am fost ca doua bucati de lemn frecate cu rabdare si speranta, iar flacara nascuta ne incalzeste sufletele si acum, arzand domol si sigur. Trebuie doar sa n-o lasam sa se stinga. Asa ca, voi vorbi fara a vorbi.
Momentele cand ne ciondanim sunt hilare. Tu ma lasi putin sa fierb in suc propriu si, ceva mai tarziu, ma intrebi daca sunt suprata. De cele mai multe ori, ma iau cu alte lucruri si uit motivul supararii. Dar continui sa fiu suparata, in timp ce ma chinuiesc sa-mi aduc aminte de ce. Daca intrebarea ta intervine in momentul cand scotocesc cotloanele memoriei in cautarea motivului, pufnesc in ras si recunosc ca nu mai stiu. Dar, pe un ton serios iti spun ca voi continua sa fiu suparata. Am uitat doar de ce, nu si ca sunt suparata.  Sunt norocoasa, totusi, ca pot sa intind coarda atat de mult :)
Lipsa mea de rabdare e prezenta pe toate planurile. La tine, rabdarea abunda. Cand cojesti un kiwi, sau un ananas, o faci cu stil, de parca ai realiza o opera de arta. Eu vreau doar sa-l vad decojit mai repede. “Iar ai curatat tu ananasul!” ma ia peste picior fratiorul,  cand ii ofer o felie. Am incercat sa-l pacalesc, ti-am dat tie farfuria sa-l servesti, dar n-a mers. Se pare ca dezastrul e evident cand intru eu in bucatarie…
Cand ma intreaba colegii ce am facut in weekend, le raspund “mai nimic” pentru ca o zi ideala pentru mine, e cel putin ciudata pentru ei. Si nu le dau mai mult decat pot intelege. Nu ma incumet sa le explic ce e asa deosebit la un somn de dupa-amiaza impreuna, urmat de un drum la Real, tarziu in noapte, doar pentru o inghetata si un suc. Cum sa le explic ca mirosul pielii tale ma adoarme, iar tu atipesti imediat ce te iau in brate? Ca somnul imi aminteste de copilarie si ca, pentru mine e la fel de “fun”, cum e pentru alti sa iasa in club. Ce cuvinte sa folosesc pentru a ii face sa inteleaga de ce, ceea ce pentru ei e shopping, pentru mine e timp in care imi permit sa visez? Imi las gandurile sa zboare pe muzica recent aranjata de tine pe CD, in timp ce vantul imi sufla suvite din par, iar viteza si miscarile masinii se sincronizeaza cu ritmul pieselor.
N-o sa va explic nici maine. Pentru ca prefer sa simt eu, decat sa intelegeti voi.

8 comments:

si totusi spunea...

Când timpul trece frumos, nu-i mai tinem contul. :)

si totusi spunea...

Samantha îmi place si mie...

AmonRa spunea...

Vorbesti fara a vorbi, si ma lasi fara cuvinte :).Nu ca as fi avut multe...Iti spun numai ca iti multumesc ca existi si ca ma suporti, pentru ca alte cuvinte nu gasesc acum...cel putin pana nu imi trece "betia" cuvintelor tale...
P.S.: hai ca luna asta mi-am amintit :))

Monica spunea...

@ BB: Noroc cu tine, luna asta... :))

@ si totusi: Samantha all the way!!!

si totusi spunea...

Ce frumoasă e iubirea! Să fiti fericiti! :)

Monica spunea...

Multumim, asemenea.

catalin fudulu spunea...

Noaptea există avantajul de a nu sta la rând...

Monica spunea...

@ Catalin: :)))) e cel mai comic si atipic comentariu, pe care as fi putut sa-l primesc la aceasta postare. Dar, e adevarat, noaptea la Real nu sunt cozi.
Multumesc pentru portia de ras.

Trimiteți un comentariu