joi, 12 august 2010

De ce n-aţi zis?


... că există o pastilă pentru toate problemele mele? Câte una pentru fiecare.
Răul de mişcare trece cu Emetostop. L-am descoperit târziu, dar, exact înainte de a ajunge în Brăila, în localitatea - sugestiv intitulată - Vărsătura.
Mai nou, prietena mea mi-a sugerat Sedatif PC. Am ajuns la farmacia mea preferată (da, am şi aşa ceva) şi când am întrebat-o pe farmacistă cu ce îmi suprim şi eu emoţiile de necontrolat, răspunsul a coincis.
Pe sistemul „ce se întâmplă de două ori, e intrigant” m-am apucat cu ambele mâini de pastilele magice, convinsă că vor funcţiona. Efectul a fost urmatorul: inima nu mi-a mai bătut ca la iepure, după o cursă de câţiva kilometri, mâinile şi picioarele nu mi-au mai tremurat, iar eu am fost în stare să fac ce mi-am propus, ca toţi oamenii normali :)) Un efect adiţional a fost faptul că nu-mi păsa de nimic. Lucrurile şi oamenii care, în mod normal m-ar fi stresat la culme, le priveam cu o detaşare deloc caracteristică mie, dar cu o plăcere de nedescris. Ce sentiment incredibil! Nirvana, frate!
S-a adeverit ce mi-a spus singurul bărbat care, atunci când îmi vorbeşte, îi privesc părul lung, blond, aranjat divin atunci când nu e aranjat: „ia două pastile, că te injură aştia şi de mamă, iar tu o să le zâmbeşti”.
În altă ordine de idei, mintea mea e în concediu, iar liniştea şi detaşarea din privirea lui MB se reflectă şi în a mea. 

                                                          foto

2 comments:

zorro spunea...

Nu am stiut, că-ti spuneam. :)

Monica spunea...

:) Apreciez intentia.

Trimiteți un comentariu