marți, 3 august 2010

Introducing


Bianca şi Dan. Dan este varianta feminină a Biancăi, când e vorba de acea sclipire de geniu după care tânjesc. Ea din Bucureşti, el din Craiova, ambii, surse nesecate de umor şi înţelepciune. De câţiva ani de când ne cunoaştem, mă binedispun / consiliază, în funcţie de situaţie :)
Probabil îi voi aminti ca surse, pentru unele din postări. Cum ar fi cea de azi, pentru care trebuie să-i mulţumesc lui Dan.
Logo-urile mi se par extrem de reprezentative, amuzante şi mult mai nimerite pentru a promova cu sinceritate brandul ţării.

P.S.: Link-uri nu am, pentru că nici ei nu au pagini. Cu Bianca duc muncă de lămurire să mai scrie, aşa cum obişnuia pe 360. De la Dan nu prea am speranţe. 


5 comments:

zorro spunea...

Super faine logo-urile! Primul atrage străinii, al doilea alungă românii. Sau nu.

Dreamer spunea...

Tara taietorilor de frunze la caini. Asta da brand de tara! Chiar imi place. De marinar m-am cam saturat!

Monica spunea...

@ Zorro: Romanul se identifica si cu frunza si cu animalutul. Cainele e cel mai bun prieten al omului, iar la taiat frunza suntem maestri.

@ Dreamer: Bine punctat, insa de marinar nu poti sa scapi. Ne defineste clar si concis ca natie.

Laura spunea...

:) dureros de amuzant!

Monica spunea...

@ Laura: Ai gasit combinatia perfecta de cuvinte :)

Trimiteți un comentariu