vineri, 10 septembrie 2010

Brand new night

E seară. Încep ritualul meu obişnuit: deschid messenger-ul, e-mail-ul şi pagina de blogspot. În această ordine. Fără organizare şi lucruri bine predefinite, viaţa unei Fecioare ar fi un haos.
Lista de mess din seara aceasta începe deprimant cu „Diverşi”. Aici încap cei pe care nu i-am şters, dar sunt pe cale să o fac, cei adunaţi de prin diverse locuri, ori cei care m-au adăugat ei pe mine şi încă nu m-am decis unde să-i încadrez. Nu există decât două posibilităţi pentru cei are rămân: fie se duc o categorie mai sus, în „Close”, fie mai jos, în „Friends”.
Tocmai ce am realizat că grupul „Close” n-a mai suportat nicio modificare de luni bune. De fapt, cred că de ani...
Sunt 10 id-uri şi 8 persoane. 6 mi-au văzut sufletul întors pe toate feţele, fără ocolişuri, fără reţineri şi fără omiteri, iar pe 2 i-am simţit eu aproape, fără să am o confirmare clară de reciprocitate. Nici n-am căutat-o.
Odată, 6 îmi păreau mulţi. Şi acum mi s-ar părea, dacă ar mai fi tot atâţia aproape de mine. Dar drumurile oamenilor în viaţă sunt atât de diferite şi întortochiate, încât e bine să ne bucurăm de momentele de intersecţie, atât cât durează. Şi pentru că obişnuiesc să compar mereu viaţa cu orice se potriveşte stării mele de moment, de data aceasta va fi o întersecţie nedirijată, iar apropierile dintre suflete durează cât opririle pentru cedarea priorităţii, apoi fiecare urmează un alt drum. Uneori, fără a semnaliza înainte.


4 comments:

Tora ! Tora ! Tora ! spunea...

Așa cum ai surprins starea de moment ea pare a fi a unui om egoist.

Monica spunea...

:) Intriganta perspectiva. Am recitit textul si tot nu-mi dau seama de unde reiese egoismul pe care l-ai sesizat. Da-mi un indiciu :)

Lorelei spunea...

Egoismul nu e neaparat un defect. E asumarea ego-ului, a ceea ce esti. Nu exista oameni care sa nu fie egoisti. Daca ar fi, aceia nu s-ar mai numi oameni, ci sfinti, ingeri etc.

Monica spunea...

@Lorelei: De acord cu tine. Insa tot nu-mi dau seama de unde reise aceasta trasatura in textul de fata :)

Trimiteți un comentariu