marți, 28 septembrie 2010

Coffee, good old coffee

 Dimineaţă n-am avut cafea la muncă. Ca o paranteză, trebuie să menţionez că nu beau cafea, ci numai variaţii pe temă, gen cappuccino (cu lapte, menta, extra spuma, hazelnut, choco, vanilla, you name it), ciocolată caldă cu sortimentele aferente, 3 in 1, etc. Pentru a nu înşira diversitatea asta, zic simplu cafea.
Am ieşit să cumpăr, iar când am revenit, jumătate din lista de mess avea statusuri referitoare la cafea. Cineva chiar mi-a spus că statusul meu l-a făcut să-şi pregătească una. Apoi am primit de la Bianca următorul filmuleţ, clasic deja. Potrivit pentru Liz, again... :)

1 comments:

Liz spunea...

Stiam filmuletul de demult. Multumesc. Eu am patit la fel. Nu aveam azi dimineata cafea la munca. Si toti, de parca era o conspiratie universala, aveau doar cate un pliculet de 3in1 sau nes cat pentru ei asa... si jobul meu il prestez undeva departe de civilizatie. La ora 14 cineva s-a indurat sa se duca cu o masina la primul magazin sa imi ia cafea... si-am reusit si eu sa vad limpede imprejurul meu... inca imi amintesc ceata din capul meu ce m-a tinut pana dupa pranz... Ziua e groaznica fara momentul savurarii cafelei, clar!

Trimiteți un comentariu