joi, 2 septembrie 2010

Day 2

Nu pot posta tot ce am, asa ca, am facut o selectie. Cu greu, dar m-am decis.
Ziua a doua am intentionat sa mergem la Castelul Dracula. Drumul arata cam asa:
Locul unde norii se topesc in ceata, sau invers:
Cand am ajuns, ne-a intampinat statuia lui Bram Stoker si o surpriza mai putin placuta: castelul e acum hotel. M-am suparat si n-am mai facut poze, desi nu arata rau Hotelul-Castel. Sau Castelul-Hotel. Ma rog...
Pentru ca era mai frig decat ne-am asteptat, cand ne-am intors in oras, am mers la shopping de geci. Spre uimirea mea, in primul magazin in care am intrat, ne-am gasit toti, geci pe gustul nostru. Apoi, am cautat vestitul parc cu veverite, am cumparat ieftin o punguta cu nuci si ne-am apucat de ciocanit. Ce a iesit vedeti mai jos:
 

In fata primariei era sculptat bustul unuia dintre primari si, undeva in spate, aceasta lista, care mi s-a parut interesanta:



In drum spre casa, am mers intr-un supermarket pentru o mica aprovizionare. "Unicarm" este, se pare, cel mai cel supermarket din zona, cu produse locale proprii.
Mi s-a facut pofta de un iaurt cu fructe. Daca era "foarte bun", mi-as fi cumparat :)
Am ajuns acasa foarte obosita:
Pentru prima data, anul acesta, am avut un somn odihnitor. Dorm mult si ma odihnesc cum nu reusesc in Galati. Pana si parul mi se aseaza cum vreau, fara efort. Iar pe adidasi nu mi se aseaza stratul de praf in primul minut cand ies din casa. Respir aer curat si e tare placut.

0 comments:

Trimiteți un comentariu