sâmbătă, 4 septembrie 2010

Day 4

Joi am fost la Voronet, la intoarcere am trecut prin Campulung, unde Alin a insistat sa vedem liceul militar "Stefan cel Mare". Statuia susnumitului trona impresionant in fata liceului.
Celebrul albastru de Voronet, rezista inca, uimitor de bine, pe picturile de pe peretii exteriori ai manastirii. Pe latura de sud, picturile se pot admira in toata splendoarea lor, abia atinse de trecerea vremii, insa pe latura nordica se mai ghicesc doar formele sfintilor, culorile fiind sterse complet. Toate cu exceptia albastrului, ce contrasteaza cu albul zidariei. Impresionant!

Cateva poze de pe drum:


Spre seara ne-am oprit sa mancam celebrul pastrav de la Poiana Izvoarelor:

Aici exista o crescatorie proprie, dupa cum se poate vedea in poza de mai jos, pestele fiind adus proaspat, direct de la sursa si preparat pe loc:
 

Iar aceasta e privelistea pe care am privit-o in timpul cinei:

Dupa ce soarele a apus, ne-am intors acasa.

0 comments:

Trimiteți un comentariu