luni, 27 septembrie 2010

Eleven :))

Tocmai când vorbeam cu un prieten din Londra, Kevin, depsre Scoţia – el găsea asemănări între peisajele ţării noastre şi cele ale Scoţiei – primesc de la o cunoştinţă filmuleţul de mai jos, despre acelaşi subiect. A fost foarte nimerit şi distractiv, aşa că m-am gândit să-l împart şi cu acei care intră pe aici.
Pentru cine nu ştie, Kev e unul din prietenii care mă cunosc cel mai bine, mult mai bine decât majoritatea celor pe care îi am lângă mine. Contrar aşteptărilor mele, legătura creată e foarte strânsă, reală şi durabilă, deşi nu ne-am văzut niciodată face to face. În 3 ani de când ne cunoaştem şi vorbim aproape zilnic, am pierdut o prietenie şi un prieten drag. Pentru că viaţa ne duce, uneori pe drumuri diferite. Însă Kevin e mereu „acolo” pentru mine. Cu glume care din exterior ar părea cel puţin ciudate, miştouri pe seama mea, discuţii serioase când e cazul şi multă susţinere în momentele dificile. Cam aşa:

Monica: Oana is picking me up from work
Kevin: picking you up for a walk?
Kevin: Oana has her own car?
Monica: no, not even a driver's licence
Kevin: so she's not really picking you up - lol
Kevin: just meeting you

Kevin: you have a driving license?
Kevin: god help us
Kevin: all you need now is a sense of direction

Monica: I was just thinking...
Kevin: but you are a woman

 Şi filmuleţul:


Vezi mai multe din Funny pe 220.ro

1 comments:

Lorelei spunea...

Inca de la primele cuvinte am remarcat accentul. Dar nu stiam ca tot filmuletul se bazeaza pe asta. Eleven!

Trimiteți un comentariu