miercuri, 15 septembrie 2010

Fingers crossed


Courtesy of Bianca, fit for Liz :)
Mă dezgustă textele ipocrite asortate la melodii profunde, folosite abuziv şi neînţelese. Îmi repugnă curvele virgine – vorba lui MB – care suferă cu aceleaşi cuvinte expirate, în fiecare zi pentru alt ins.
N-am înţeles niciodată competiţia dintre femei pentru un bărbat. Cât de stupid, injositor şi inutil poate fi să rivalizezi cu o alta pentru unul?! Dacă zevzecul nu ştie ce vrea, tu, ca gospodină ce eşti, ce rost mai ai în ecuaţie? Sentimentul tău de victorie, de supremaţie e doar un penibil căştig al unui obiect.
Câtă prostie poate încăpea în noi?! Mă minunez zilnic, deşi ar fi trebuit să mă obişnuiesc până acum.
Dacă tot vorbesc de prostie, un coleg – dacă o scursură umană poate fi numită astfel – îmi spune azi, că în perioada cât am fost eu în concediu, a vorbit el cu un director de la Bucureşti şi i-a spus să fac un anume lucru. Sigur, i-am răspuns, stai să sun pentru confirmare. Confirmarea pe care o aşteptam a sunat astfel: cum? n-am spus niciodată aşa ceva şi nici n-am vorbit măcar cu X. Nu faci nimic.
Din nou mă întreb, cam cât de prost trebuie să fii să te faci singur de...? Individul a crezut că am încredere în cuvintele lui. Să fi dedus asta din privirile pline de scârbă pe care i le arunc zilnic, sau din replicile acide şi ironice pe care i le adresez de câte ori sunt nevoită să-i vorbesc?
În altă ordine de idei am renunţat la superstiţie. Însă, am degetele încrucişate pentru mâine. Sunt pe cale de a verifica impresiile de dumnezei ale unor gândaci de bucătărie. Sau de a proba, dacă mai era nevoie, ipocrizia şi nimicnicia, cu limitele lor generoase. A doua variantă m-ar avantaja.
Mă gândesc cu nerăbdare la Antichrista – dacă tot am început cu Amélie, intenţionez să o epuizez – care mă aşteaptă acasă, la noua şi, încă, nefolosita placă de păr de la Remington pe care voi învăţa să o utilizez şi la Alin care va veni să mă ia de la serviciu. Nu în această ordine :)
 

10 comments:

Liz spunea...

A coffee owl!!!! Yes... it fits me...

Dreamer spunea...

Pentru ca femeile sunt proaste si disperate. Iar barbatii stiu asta.

Monica spunea...

:) M-am gandit eu.

Monica spunea...

@ Dreamer: :)) succint si corect.

Kaos Moon spunea...

hei Monica... what's up!

Lorelei spunea...

Inca o Fecioara acida si desteapta. Yeeeees!
Imi place sa ma regasesc (ca si tipologie de gandire, poate si ca tuta ce asteapta ca un barbat sa hotarasca) in ceea ce scrii.
Nice to meet you!

Monica spunea...

Nice to meet u to, dar tuta nu-mi pari a fi ;))

Ale spunea...

Si eu am descoperit'o pe Amelie Nothomb acum doi sau trei ani,din intamplare.M'am trezit tinand Igiena Asasinului in maini.Am rasfoit'o putin si mi'a placut.Am cumparat'o ,si cand am ajuns acasa m'am asezat comod in pat si am citit'o pe neresuflate.
Pe langa "Cosmetica Dusmanului" si "Antichrista",o alta carte scrisa de ea care ascunde o poveste frumoasa este "Dictionar Robert de nume proprii".
...lectura cat mai placuta.toamna e anotimpul perfect,aduce dimineti calme si racoroase,prelungite cat mai mult posibil de o carte in mana si o cafea fierbinte pe noptiera..
*zambet

Monica spunea...

"Igiena asasinului" n-am citit inca, dar iti recomand insistent "Catilinarele" :) Iar eu voi incepe "Dictionar Robert de nume proprii". Multumesc.

Ale spunea...

Am sa...:).Multumesc.

Trimiteți un comentariu