joi, 23 septembrie 2010

Prinţese bosumflate

Azi n-am făcut mare lucru la muncă. Nici n-am reuşit să mănânc. Am fost ocupată comentând şi răspunzând la comentarii pe blogul unor persoane care cred eu că merită timpul investit.
În plus a trebuit să intru şi pe blogul lui Huidu. Bleah. Cu scârbă, dar a trebuit. MB nu oferise detalii pe blog la postările sale şi ca să le aflu a trebuit să mă sacrific. De mai multe ori, pentru că duelul a intrat în prelungiri. Doamne, ce cloacă de proşti se adunase acolo. Am ieşit repede, pentru a mă amuza teribil la replicile scurte  - şi de o isteţime de care cârcotaşul nu e capabil – ale lui MB.
Dacă vă interesează părerile individului, căutaţi-le pe blogul lui. Eu link nu afişez. Acum înţeleg de ce nici MB n-a făcut-o :))

Melodia promisă pentru Lorelei:

2 comments:

Lorelei spunea...

Multumesc! Si pentru melodie, si pentru "merita timpul investit" :)
Pup.

Monica spunea...

Cu placere :) Pup.

Trimiteți un comentariu