luni, 20 septembrie 2010

Where oceans bleed into the sky

Sâmbătă am avut timp să ascult muzică toată ziua, nu pe fugă cum se întâmplă de obicei. Urmăresc MTV-urile străine, evident, pentru că posturile româneşti nu sunt la curent nici cu muzica autohtonă, darămite cu aia străină. Şi în plus, vreau să văd clipuri, nu reclame.
Una din piesele care m-au cucerit de la prima audiţie – lucru care rar mi se întâmplă – a fost „The catalyst”. Varianta live, de la VMA-ul de anul acesta, e extraordinară, însă nu e de găsit. Mă mulţumesc, totuşi, şi cu videoclipul oficial, pentru că melodia e „to die for”. Nu sunt fană a muzicii rock, nu suport muzica gălăgioasă căreia nu-i găsesc ritmul, oamenii care urlă – mai ales fără rost – nu-mi plac hainele negre inscripţionate cu diverse nume de formaţii, bocancii purtaţi în mijlocul verii, machiajul strident şi ţepii la brăţări sau în păr. Mi-au plăcut, în schimb, cei de la Linkin Park. Împreună sau în proiecte separate. Şi nu doar pentru Mike Shinoda care a împins stilul lor spre rap-rock, ci pentru că pur şi simplu oamenii aştia strălucesc pe scenă şi te fac să-i asculţi.

2 comments:

Andreea Ursu spunea...

MTV-ul romanesc e un mare bullshit. Era atat de bun inainte sa se romanizeze, dar acum noroc cu VH-1, ca celelalte posturi nu le am.

Linkin Park imi plac si mie desi nu le stiu toata muzica. Dar ador Numb cu Jay-Z :)

Monica spunea...

Da, si VH1 are muzica buna. Eu platesc destul de mult pentru pachetul asta cu MTV-uri (Hits, Dance, Rock, Base) dar merita. Altfel n-as mai fi la curent cu nimic :)

Trimiteți un comentariu