miercuri, 3 noiembrie 2010

Closure


Dacă ar exista pastile pentru nepăsare, aş fi în pericol de a lua supradoze. Pentru că, deşi nu-mi stă în fire, uneori prefer the easy way out. Obosesc şi eu, că om sunt.
Am avut trăiri pe care n-am ştiut cum să le suprim, evenimente ce mi se derulau în minte pe replay, fără finalitate şi oameni care se încăpăţânau să rămână în viaţa mea, împotriva voinţei mele.
Nu timpul le rezolvă pe toate, cum le place unora să se ancoreze în clişee. Timpul trece la fel peste problemele nerezolvate. Depinde de noi să le soluţionăm cumva. De preferat, într-un mod care să ne ofere peace of mind. Iar fiecare capitol clasificat e ca o răsuflare de uşurare.

12 comments:

liviu radulescu spunea...

AI PRIMIT UN PREMIU PENTRU BLOGUL TAU! NU ESTE O FARSA SAU O LEAPSA, ESTE UN PREMIU PENTRU PASIUNEA SI TALENTUL CU CARE ITI SCRII BLOGUL,ESTE O INVITATIE DE A FACE PARTE DINTR.UN GRUP
SELECT AL CELOR MAI POPULARE SI MAI INTERESANTE BLOGURI ! REVENDICA ACEST PREMIU AICI
http://balantza.blogspot.com/p/most-wanted-blog.html
COMPLETAND TOTODATA LISTA PREMIANTILOR .. :) ! Acceptand premiul ,accepti deasemenea si calitatea de membru MWB, care presupune printre altele,propunerea de noi membri(bloguri valoroase) transmitand premiul MWB mai departe....
afla mai multe pe pagina grupului! BINE AI VENIT IN GRUPUL 'MOST WANTED BLOG'!

Monica spunea...

M-am gandit de doua ori inainte sa accept acest comentariu, dar cum n-am respins niciunul pana in prezent, am zis sa nu incep acum.
In primul rand, daca nu urmaresti, de fapt, o autopromovare si intentiile sunt cele pe care le sustii:
- un grup select al celor mai interesante bloguri presupune o buna stapanire a limbii romane, lucru nedovedit nici de blogul initiator al ideii, nici de cele selectionate;
- nu consider ca am atat talent la scris incat sa merit vreun premiu;
- nu scriu pe blog pentru a primi laude, pentru a colectiona prieteni, sau pentru a face bani din asta;
- nu promovez decat ceea ce ma reprezinta.

Asadar, multumesc, dar, nu, multumesc.

Liz spunea...

Offtopic: template-ul asta e mult mai frumos si usor de citit. Ma speria putin cel cu picaturi de ploaie oricat de tomnatic ar fi fost. Si eu te citesc la fel de des pe cat publici, cateodata si mai des :) si era destul de incomod cel vechi... Acesta e curat si respira textele tale in el... am tinut sa-ti spun ca-mi place place!

Monica spunea...

Nici mie nu mi-a placut template-ul vechi. L-am pus intr-o zi ploioasa, cand eram nervoasa si racita. Probabil am vrut sa ma pedepsesc :) insa nu am realizat ca pedepsesc si cititorii.
Iti multumesc pentru aprecieri. Si eu te citesc cu placere :)
P.S.: Data viitoare simte-te libera sa imi atragi atentia inainte de tortura, nu dupa.

liviu radulescu spunea...

Monica, ceea ce doresti e ceea ce primesti, laudele si aprecierile nu trebuie sa starneasca in tine o modestie pe care sa o sustii cu incapatanare (cineva,care este deja membru MWB te.a recomandat)/ o buna stapanire a limbii romane... e mult de discutat,nu trebuie sa folosesc termeni academici,nici sa ma pierd in filosofari din modelul parvenitismului modern pt a ma face inteles,prefer cuvinte putine,bine alese dar care sa vorbeasca cat alte o mie de fraze ce in contextul lor nu transmit nimic! Daca ai talent,suntem noi cititorii ce decidem; a face un blog inseamna a promova ceva,crezul tau,pasiunea,dorinta de a impartasii intelepciunea ta celor ce citesc ceea ce scrii(publici) E in regula,e decizia ta,si o respect, un sfat totusi, nu toti care fac bloguri sau citesc bloguri sunt inculti,nepregatiti academic etc... sunt destui de multi oameni care intradevar pun omenia inainte de toate si care impartasesc parte din intelepciunea si experienta lor ,intr.un mod politicos ,primitor cu orisicine o doreste, in plus ti.a scapat un detaliu... MWB promoveaza oamenii de valoare, cu un suflet mare si care trimit fiecare cuvant scris pe bloguri din adancul sufletului lor! Sunt cei ceea ce scriu si cei ceea ce.i critica pe cei ce scriu!

Monica spunea...

Liviu, nu e vorba de modestie, e doar o sinceritate brutala din partea mea.
Poate m-am exprimat prea filosofic cand am zis "o buna stapanitre a limbii romane". Nu ma refeream la termeni academici, ci strict la corectitudinea exprimarii. Adica gramatica.
Atat pe blogul tau, cat si pe primul pe care l-am deschis din cele recomandate am gasit acelasi tip de greseala: doi de "i" pentru cuvinte care, la plural se termina intr-un singur "i".
Sfaturi nu dau si nici nu primesc fara sa le cer. Oricum, ce ai vrut tu sa fie un sfat, nu e. Tot gramatical vorbind.
Nu mi-a scapat niciun detaliu, pentru ca n-am contestat sinceritatea sau calitatile sufletesti ale celor care scriu/citesc bloguri. Numai ca eu caut putin mai mult de atat.
Cat despre ultima propozitie, am citit-o de cateva ori pana sa-mi dau seama ce vrei sa spui. E amuzanta, totusi. Nu si corecta gramatical.
Eu zic sa ne oprim aici. Iti urez succes in demersurile tale.

Lorelei spunea...

Dap, citit. Stiu foarte bine ce vrei sa spui. Eu vanez greseli (de gramatica, de caracter etc) cu arcanul. Felul in care ti-a raspuns Liviu merita respect.
Stiu foarte bine ce inseamna sinceritate brutala, ca doar suntem construite din acelasi aluat. Uneori, insa, exact cum spune si el, trebuie sa vedem dincolo de cuvinte scrise incorect. Nu stiu exact care-i faza cu premiul, ca doar l-am primit si eu, dar... cata vreme nu e agresiv si nu implica vreun compromis, give the man a chance!
(Parere de Fecioara deraiata putin de la preceptele virginale ale corectitudinii. Nu te supara pe mine:)

Monica spunea...

Cum sa ma supar daca tocmai eu ti-am cerut parerea? :)
Da, intr-adevar, ar trebui sa fiu mai intelegatoare uneori, dar daca altele sunt cuvintele ce se vor asternute aici, eu ce sa fac? Mi-ar lua prea mult timp sa-mi slefuiesc exprimarea ca sa nu sune atat de abrupt. Iar limita rabdarii mele e intrecuta demult. Fac asta doar cu "un grup select" :)) si restrans. Blame me for beeing fucked up, dar macar placerea si multumirea de a fi libera sa zic ce vreau mi-au mai ramas.

Lorelei spunea...

Trebuie sa spui intotdeauna ce crezi, e adevarat.
Spui ca nu mai ai rabdare. Inteleg si asta. Nu trebuie sa te abati de la adevarul tau interior. Doar ca trebuie sa stii foarte bine care e acel adevar. Tie iti plac oamenii, dar nu prea le mai acorzi credit. Probabil ai obosit.

Monica spunea...

Uite care e adevarul meu interior de la care nu ma abat: oamenii care mie imi plac sunt extrem de putini. Restul imi sunt indiferenti, la fel si parerile lor despre mine. Prin urmare, n-am rabdare sa acord the benefit of the doubt tuturor, ca apoi sa descopar ca din 100, 99 sunt cantitate neglijabila.
Dimpotriva, mi se pare mult mai simplu si mai rapid sa fiu cum sunt si sa spun ce cred, iar cine vede dincolo de asta va ramane, cine nu va intelege, va pleca. Scurt si la obiect.
Oricum, oamenii isteti si speciali din viata mea au stiut sa raspunda cu o gluma, cu un misto la adresa mea, agresivitatii de care am dat dovada. Si m-au topit. Mi-au dovedit ca ii duce capul sa vada dinclo de ce le arat si m-au cucerit.
Astfel de oameni vreau langa mine. Cu restul nu mai am rabdare.

liviu radulescu spunea...

" exista in lumea asta doua categorii de oameni, cei ce scriu (ceva) si cei ce ii critica pe cei ce scriu " asta am incercat sa spun si te rog nu mai confunda greseala de tipar cu cea de intelegere si aplicare a gramaticii! apropo,glumind sau nu, este usor de corectat gramatical textele scrise de altii,si mult mai greu sa le corectezi pe cele scrise de propria persoana

Monica spunea...

Liviu, eu n-am confundat nimic. Tu esti cel care are o relatie confuza cu limba materna. Cat despre propriile greseli, arata-mi una si vei vedea cat de dispusa sunt s-o recunosc. Pana atunci, tacerea e de aur, zic eu.

Trimiteți un comentariu