marți, 2 noiembrie 2010

N-a tunat, dar duminica au fost cu totii in acelasi loc.

Duminica am fost in Real. Cumparaturi nu prea am facut, dar cel putin n-am batut drumurile patriei degeaba, intrucat am inteles de ce ii zice “fara egal”. Parcari mai nereusite ca acolo, recunosc, n-am mai vazut. 
Sunt incepatoare, e adevarat, n-am pretentii de expert, desi am urmat cursurile scolii cu acelasi nume :). Insa am convingerea ca nu sunt nici nesimtita, nici chioara, atribute demonstrate de posesorii masinilor de mai jos.
Precizez ca n-am avut timp sa pozez intreaga parcare – desi ar fi fost mai graitor – asa ca l-am rugat pe Alin sa surprinda doar masinile din imediata apropiere. Acum regret. Erau altii mult mai distractiv parcati, din cauza carora ne-am invartit ceva timp pana sa gasim un loc.




0 comments:

Trimiteți un comentariu