miercuri, 10 noiembrie 2010

No Fucking postcards

Se întâmplă, uneori, ca o discuţie banală să ia o cu totul altă turnură, în doar câteva secunde. Conversaţiile mele cu Kevin sunt orice, numai banale şi previzibile, nu. Chiar şi o simplă discuţie despre vreme degenerează şi ajungem să vorbim despre lucruri care, nici nu ne-ar fi trecut prin cap că ar putea face subiectul unui schimb de replici.
Ieri ne-am amuzat citind o listă de localităţi cu denumiri ciudate din UK şi nu numai.
Exemplific. Pe alocuri şi cu imagini.

Bastard e chiar la 15 km de Kev. N-am ratat ocazia să mă distrez pe seama localnicilor, sugestiv intitulaţi “bastards”. Restul localităţilor sunt chiar comune:

Climax (Colorado, USA)
Cockland (Ohio, USA)
Cocktown (Wexford, Ireland)
Cockup (Lake District, Cumbria, UK)
Condom (Sth. West France)
Cumming (GA, USA)
Cunt (Spain)
Great Cockup & Little Cockup (2 hills in The Lake District, UK)
Dumb Hope (Northumberland, UK)
Faggot (Northumberland, UK)
French Lick (Orange County, Indiana)
Gay Town (Co Donegal, Ireland)
Hell (Cayman Islands)

Dildo is a small seaside town in Newfoundland, Canada


Middle Intercourse Island (Australia)
No Place (Co Durham UK)
No Name Street (Rohnert Park, California)
Pity Me is a place near Durham, north of England, UK


Shag Point (South of Moeraki, New Zealand)
Stripeside (Banffshire, UK)
Sucker River (Saskatchewan)
Sugar Tit (Kentucky, USA)
Three cocks
The village of Lover is close to Sandy Balls in the New Forest, UK.



Şi preferatul meu, “Fucking”, undeva în Germania.





0 comments:

Trimiteți un comentariu