luni, 29 noiembrie 2010

Perfect night

După ce am urmărit „The bucket list” am rămas fascinată de vocea lui Morgan Freeman. Până atunci nu observasem în mod deosebit acest detaliu, ştiam doar că numele lui în distribuţie este o garanţie a calităţii filmului. De la „The bucket list”, însă, am început să-mi doresc mai multe filme, în care el să fie vocea povestitorului. Ştiam că, probabil voi aştepta mult şi bine, dar n-a fost cazul.
Am descoperit pe... Discovey :)  „Through The Worm Whole”, un documentar aproape la fel de fascinant ca vocea lui, iar duminica i-am dedicat câteva ore bune. Azi am intrat şi pe site şi intenţionez să-l explorez până la epuizare.
Cred că am găsit un nou medicament pentru liniştea mea psihică. În afară de aerobic, către care mă îndrept chiar acum şi care dă rezultate mulţumitoare.
Acasă mă aşteaptă Red, în compania lui Alin, plus o porţie de floricele de porumb. Perfect night.


4 comments:

Kaos Moon spunea...

nu mai treci pe la mine...

Lorelei spunea...

"The Shawshank Redemption". Tot el povesteste.

Monica spunea...

Nu mai trec de mai demult. Acum ai observat tu si ma mir ca ai facut-o.
Nu mi-a placut vocabularul pe care l-ai folosit cand mi te-ai adresat, sau mi-ai raspuns la comentarii. Si nu din cauza ca sunt excesiv de pudica, ci pentru ca il folosesti gratuit si nejustificat. Si cuvintele astea isi au rostul si rolul intr-o conversatie, iar mie imi dai impresia ca, desi te duce capul, pe de o parte, vorbeste gura fara tine, pe de alta parte.
Iar in ultima instanta, m-am plictisit. Cam asta e adevarul.

Monica spunea...

@ Miha: Valeeeeeeeeu. Pe asta nu-l stiu. Acum dau comanda de el :)) Merci :*

Trimiteți un comentariu