marți, 9 noiembrie 2010

Scurt moment de înţelepciune

“În Germania, au venit mai întâi să-i ridice pe comunişti şi nu am luat atitudine, pentru că nu eram comunist. Apoi au venit după evrei şi nu am luat atitudine, pentru că nu eram evreu. Apoi au venit dupa membrii de sindicat şi nu am luat atitudine, pentru că nu eram membru în niciun sindicat. Apoi au venit după catolici şi nu am luat atitudine, pentru că eram protestant. Apoi au venit după mine, dar, în acel moment, nu mai rămăsese nimeni care să ia atitudine pentru mine”
Martin Nimoeller

Superb citatul ăsta via Ciutacu. Dar cine să aibă ochi, urechi şi minte pentru el, în ţara găleţilor portocalii? Dacă prostia ar fi letală, cred ca România ar ajunge să fie ştearsă de pe hartă. Vorba reclamei la L'Oreal: because you're worth it. Cu vârf şi îndesat.

Aştept cu nerăbdare imagini şi cuvinte de la protestul lui Badea şi Ciutacu de la C.N.A.

2 comments:

Lorelei spunea...

L-am auzit si eu pe Badea in seara asta citand la Radio Zu de pe blogul lui Ciutacu exact acest pasaj.
Am vrut sa merg la miting, dar am renuntat. Intemeiat, zic eu. Motive perso.

Monica spunea...

Nu i-am prins emisiunea de la radio, eram pe drum, dar ce mi-ai spus imi face o deosebita placere. Nu o data am remarcat ca sesizam aceleasi nuante, aceleasi detalii care, pentru multi trec neobservate.
Eu, daca eram in Bucuresti m-as fi dus.

Trimiteți un comentariu