luni, 8 noiembrie 2010

Shuffled and at random

Cel mai frumos ne sărbătorim aniversarile când uitam de ele şi ne amuzăm, la câteva zile după. Am realizat, totuşi, că le sărbătorim, numai că nu ne dăm seama. Poate că subconştientul nostru ştie că e ziua noastră şi se comportă ca atare. Sau poate am văzut eu prea recent Inception :)
Cosmote-ul îţi sună cu My chick bad, iar Orange-ul cu Te amo. Mi-ai dedicat Te amo, deşi aş fi preferat My chick bad. Degeaba am de la tata hanorac Bad Girl?
Mi se pare fascinant să te privesc cum dormi - chiar dacă asta înseamnă să întârzii la muncă - cum râzi - chiar dacă de cele mai multe ori pierd sursa amuzamentului, cum te concentrezi să parchezi – în dreapta, oricum n-am altceva de făcut.
Îmi place să te provoc, pentru că lucrurile îndrăzneţe pe care ţi le spun te fac să zâmbeşti timid, puţin încurcat, accentuându-ţi gropiţele din obraji.
Trăiesc pentru zâmbetul şi râsul tău şi mă simt împlinită când le obţin.
Orice s-ar întâmpla, mă liniştesc când mă îmbrăţişezi. Mi-ai învăţat trupul să te recunoască dintr-o mie şi să respingă orice alt miros sau textură a pielii.
Rebela din mine, care a fost mereu cu un picior în afara uşii, oricând gata de a-şi face o ieşire furtunoasă, acum îţi spune că, cel mai rău lucru care i se poate intâmpla e să fie privată de timpul petrecut cu tine.
Orgoliul, egoismul, încăpăţânarea, intoleranţa, se topesc sub vorbele tale, pentru că îţi dau eu puterea să mă modelezi. O meriţi, pentru că nu ţi-ar trece niciodată prin minte să abuzezi de ea.
Mi-am înfruntat trecutul cu tine de mână şi am zâmbit. N-am tremurat, n-am regretat, n-am mai aruncat nicio ultimă privire în urmă. N-am ce compara.
Ne împletim unul cu altul şi ne amestecăm omogen. Nu-mi mai e teamă s-o spun şi nici s-o trăiesc.

3 comments:

Liz spunea...

Aseara am vazut Inception. Mi-ai amintit ca trebuie sa-l vad cu postarea ta. Acum mi-ai amintit ca trebuie sa aniversez ce simt. :)

Monica spunea...

:)) Ma simt ciudat in postura de a aminti cuiva ceva. Orice. Dar ma bucur.

Between two lungs spunea...

;)) :*

Trimiteți un comentariu