marți, 16 noiembrie 2010

Wrong

I have been doing it wrong. Recunosc, aşa nu se mai poate. Nu mai pot eu cu mine. Am avut un wake up call de la Ciprian - singurul “copil” de la care accept sugestii cu privire la viaţa mea - apoi, confirmări şi încurajări de la Oana – singura care mi-a demonstrat că, prietenia între două fete există şi că poate rezista şi celor mai grele încercări.
Trebuie să schimb unghiul din care privesc lucrurile, să modific perspectiva şi să-mi pliez aşteptările pe realitate. Voi încerca să revin la rădăcini şi să-mi concentrez atenţia pe lucrurile şi mai ales oamenii importanţi din viaţa mea. Să mai las de la mine, să fiu mai puţin irascibilă şi mai puţin în pragul unui atac cerebral.
Azi mi-am păstrat calmul într-o situaţie menită să mă scoată din sărite. Am zâmbit şi m-am bucurat pentru reuşită. Şi tot azi am ajutat un nene să se angajeze. Nu era chiar un necunoscut şi nici lui nu-i era necunoscută ironia mea. Cu el am folosit-o gratuit, pentru că nu e un om rău. De fiecare dată când îl văd, îmi dau seama că am greşit şi că, nu-mi merita răutatea. Iar faptul că îmi vorbeşte frumos, ca şi când nimic nu s-ar fi întâmplat, mă face să mă simt şi mai vinovată. Azi am aflat cu surprindere că are 3 copii şi e cu 10 ani mai mare ca mine. Îmi vorbeşte cu dvs, ceea ce face să sune ciudat “tu”-ul meu. Abia dacă-l pot privi în ochi când vorbim… El sigur a uitat tot, pentru că au trecut vreo 2 ani de când l-am repezit. Eu nu. Fac tot posibilul să-i fiu de ajutor şi să las atitudinea deoparte.
Am considerat reîntâlnirea cu el, o lecţie, cuvintele lui Ciprian, un îndemn, iar veselia şi susţinerea Oanei, un exemplu.


10 comments:

Lorelei spunea...

Eu am postat melodia asta de ziua mea....
E bine ca incerci sa lucrezi la "shield"-uri.

carpediem spunea...

Daca ai stii cat ma bucur ca inca sunt copil in ochii tai si ca inca am asa puterea de 1% de a schimba ceva pentru tine in bine... Iti multumesc si eu la randul meu ca intelegi ce vreau sa spun - crede-ma nu prea se intampla these days de la prea multa lume - si iti multumesc ca imi demonstrezi ca lumea poate sa zambeasca in ciuda tuturor greutatilor si necazurilor si vietii asteia in general.

Ma bucur si ca faci ammends onn your previous attitudes si o sa-ti spun ce ne-a spus noua un profesor in prima ora cand l-am intalnit... You can call me Dave or Sir Ginhoven... It doesn't matter as long as the tone is appropriate... asa ca "tu" poate sa sune uneori de sute de ori mai respectuos decat un dumnevoastra... Te imbratisez cu drag ca de obicei!

Monica spunea...

@ Miha: pentru o zi de nastere n-o gasesc deloc potrivita :)

@ Ciprian: :) Multumesc pentru confirmari si incurajari. Nu oricine poate face asta, chiar daca isi doreste sincer. Conteaza si pe cine las eu in spatiul, sufletul si mintea mea. Tu vei fi mereu binevenit.
Te imbratisez si eu si astept Sangria/Cosmopolitan-ul promis.

Between two lungs spunea...

" Am incheiat interviul. Amin!" :))
Ma bucur ca ai revenit la sentimente mai bune si mi-ai redat-o pe sis...;)) :*

Monica spunea...

:))) Sfantul Badea, cum bine zicea Mihaela.
Sper sa fie de durata, sis asta a ta ;)) :*

Between two lungs spunea...

Pfaileei, da' ce bataie ii dau de nu!:))

Monica spunea...

Lasa bataia si mai bine uita-te la emisiunea lui Badea din 17 noi. E absolut amuzanta :))

Between two lungs spunea...

Bine, renunt momentan la bataie...;))

Lorelei spunea...

Pai zice "I was born with the wrong sign/ In the wrong house/ With the wrong ascendancy".....

Monica spunea...

:) E potrivita cu noi, nu neaparat cu starea pe care ar trebui sa o avem de ziua noastra.
La o aniversare merge de exemplu Pink - Get the party started, sau ceva de genul asta :)

Trimiteți un comentariu