miercuri, 8 decembrie 2010

Am câştigaaaat!

Da, ştiu, infantilă reacţie, dar aşa mă manifest eu, în rarele momente când câştig ceva. Mi s-a mai întâmplat în adolescenţă să câştig un abonament pe 6 luni la revista "Câinele meu". [I‘m a dog person :)] M-am bucurat şi mai tare ca acum, pentru ca, apoi să primesc doar 2 luni revista, fără explicaţiile suplimentare pe care le-am cerut.
Cu destul timp în urmă, îmi făcusem un obicei din a câştiga, iarna, sticle de Cola. Ţin minte că am câştigat şi una cu vanilie, în perioada când abia apăruse sortimentul. Aproape că aveam colecţie de dopuri câştigătoare, dar de însuşit, cred că, doar o dată s-a întâmplat minunea. În rest, am avut parte de drumuri bătute degeaba, ca să aflu că "nu de la noi se ridică". După ce eram plimbată de la unii la alţii, constatam că, respectivii care trebuiau să deţină premiile, terminau stocul, fix înainte să ajung eu la ei.
Singurul câştig de care am avut mereu parte, e unul complet nemeritat. Am lipici la găsit bani pe stradă, în maxi taxi, în magazine, oriunde. Chiar şi anul ăsta am avut noroc, de vreo două ori, dar slăbuţ, în ton cu faimoasa criză. În alţi ani, "producţia" era mai mare :))
De data asta, am câştigat "pe bune", doar exprimându-mi părerea despre ultima carte citită, aici.

Ultima pasiune muzicală e mai jos:




3 comments:

Lorelei spunea...

He-he!
Si eu am castigat... chestii.
Cele mai importante au fost un abonament pe un an la "Saptamana Financiara", un telefon mobil destul de bunicel pentru vremurile alea si o consola PlayStation 2. Seturi de cosmetice si alte marafeturi...
Suntem niste norocoase :d

Monica spunea...

Asta o fi tot specific Fecioarelor? Ca daca da, n-am inclus-o in descrierile noastre :)

Lorelei spunea...

M-am gandit si eu la asta...

Trimiteți un comentariu