luni, 3 ianuarie 2011

I still have a low tolerance level for stupid bullshit

Scriu, şterg, scriu, şterg, încerc neputincios să nu exprim negativism, ci să fiu în ton cu noul început de an, pe care mulţi îl privesc cu optimism.
Dimineaţă am ajuns la muncă şi am salutat lumea cu acelaşi “bună dimineaţa” dintotdeauna. O colegă care fuma afară, îmi răspunde cu “La Mulţi Ani, Monica” pe un ton ce trăda mirarea că mi-am permis să omit să-i adresez banala şi inutila urare.
Şi pentru că n-am ştiut să învăţ din greşeală, un coleg de birou mi-a răspuns ironic: “bună dimineaţa şi La Mulţi Ani!”. I-am răspuns, cu scuzele de rigoare, că n-am simţit venirea noului an - prilej de mare bucurie şi motiv de sărbătoare, vorba cuiva – pentru că am petrecut în casă cu prietenii mei, Fervex şi Trachisept. A dat din cap înţelegător, semn că diplomaţia pe care m-am chinuit s-o storc, a dat roade.
Aceeasi primire o am şi de Paşte, dacă nu salut cu Hristos a înviat. Atunci nu mai am nicio scuză.
Clipul de mai jos e în totală "armonie" cu nevoia la nivel colectiv de clişee şi automatisme. În plus, mă identific, mă regăsesc, respir şi râd cu George Carlin.

2 comments:

Lorelei spunea...

Nu reusesc sa vad clipul, dar te-nteleeeeeeeeeg.

La multi ani, Monica ! : )))))))))))))

Monica spunea...

:))) Merci la fel!

Trimiteți un comentariu