luni, 10 ianuarie 2011

I still like the taste of my old dried tears

                                                           pic


Cineva mi-a spus, odata, ca, durerea si suferinta ma fac si mai frumoasa. N-am inteles prea bine aceste cuvinte, insa, le-am crezut si m-am simtit frumoasa in fiecare rid, fiecare fir de par alb, sau privire dulce amaruie. O eternitate dupa aceste cuvintele, le-am gasit pe cele de mai jos:


"Frumusetea unei femei indurerate nu este oare cea mai fermecatoare frumusete pentru barbatii ce-si simt inima plina de o comoara inepuizabila de mangaieri si de duiosii, pe care vor sa le reverse asupra unei fiinte plapande in dragalasenia ei, insa puternica in simtire? Frumusetea cruda, senina, simpla, cea care se denumeste prin cuvantul nostima, constituie atractia obisnuita de care se lasa ispitita mediocritatea" - Honore de Balzac. 

4 comments:

Joker spunea...

Citatul lui Honore este extrem de complex, cred ca ar fi de vorbit luni intregi.

Monica spunea...

Din perspectiva mea, citatul a venit ca o confirmare si mi-a trezit amintiri, care mi-au adus un zambet.
Da, este un subiect de discutie captivant, numai ca, nu am avut parteneri de dialog interesati :)

Joker spunea...

Unde sa-i gasesti draga mea, ca uneori am impresia ca trebuie sa-i cauti o viata.:0
Na, acum ma bucur ca am dat de tine:)

Monica spunea...

Trebuie sa ai si putin noroc.
Sentimentul e reciproc :)

Trimiteți un comentariu