duminică, 6 februarie 2011

Leisuring

Mi-a priit de minune săptămâna asta de concediu. M-am detaşat total de muncă, am petrecut mai mult timp cu Alin, am dormit mai mult, am citit, am urmărit emisiuni pe care, în mod normal, nu reuşesc să le văd, am râs şi am petrecut timp preţios în familie.
N-aş schimba clipele astea cu nimic din ceea ce majoritatea numeşte „distracţie”.
Voi zâmbi amabil la întrebarea previzibilă a colegilor: „şi? cum ai petrecut în concediu?” şi voi spune că a fost grozav, lăsându-i, ca de obicei, fără amănunte pe care nu le pot digera. Şi a fost grozav, pentru că aşa simt şi mă simt. Nu-mi place să socializez cu „mase”, decât foarte rar. Am satisfacţii mai mari când creez legături sufleteşti puternice cu un singur om. Prefer să dedic timp unui prieten, să ascult, să împărtăşesc la rândul meu, să ne amuzam la inside jokes, să dăruiesc şi să primesc în acelaşi timp. Ieşirile în grup au şi ele rostul şi rolul lor şi sunt binevenite din când în când, dar mai mult ca distracţie. Sufletul se hrăneşte individual.
N-am renunţat la sală, dimpotrivă, am dezvoltat dependenţă. Mă simt mult mai bine psihic şi fizic, deşi prezenţa atâtor femei în aceeaşi încăpere nu-mi e chiar pe plac. Din 10-15, îmi intră în graţii doar 2-3; cu restul schimb priviri sceptice.
Am descoperit că sunt f**kin' perfect, iar după ce mi-am aruncat o privire pe un blog ce mi-a fost familiar odată, chiar mi-am consolidat părerea. Unii au o impresie atât de bună despre propria persoană, pe cât de neînsemnaţi îi cred pe ceilalţi, pe care vor să-i prostească. Şi în lipsa tuturor pieselor de puzzle, unii chiar cad în plasă. Din perspectiva imaginii mele complete, mă amuz şi îmi confirm – a câta oară? – că, oamenii care se cred „miezul” sunt, de fapt, gaura din covrig.

2 comments:

thelastoftheidealists spunea...

"oamenii care se cred „miezul” sunt, de fapt, gaura din covrig" - tu chiar crezi ca ei nu stiu asta? Ca sunt "gaura" si nu "miezul"? Tocmai pentru ca sunt constienti de acest fapt au gura mare si isi fac reclama singuri, cum e expresia in engleza "blowing their own horn". Strategia asta merge o vreme, dar la un moment dat lipsa substantei va fi observata de cei din jur si se vor trezi lipsiti de "fani", nevoiti sa caute altii pe care sa-i duca de nas cu flashy stuff and big, but hallow words.

Concluzia - mi-a placut felul in care ai pus problema, nu sunt "miezul", ci "gaura din covrig" :)

Mi-era dor de post-urile tale, dar e bine ca ti-a priit concediul si deconectarea.

Monica spunea...

Claudia, nici nu stii cat ma bucura cuvintele tale >:D<
In ceea ce-i priveste pe cei ce isi fac reclama singuri... poate vom reusi sa vorbim mai multe, dar, nu pe blog, ca nu e locul potrivit.

Trimiteți un comentariu