vineri, 11 februarie 2011

Malfunction

Funcţionez cu (scuzaţi cacofonia) cuvinte. Ştiu că mulţi pun pe primul loc faptele, dar mie daţi-mi cuvinte. Consolidaţi-le prin fapte, dar lăsaţi-le in prim-plan. Eventual împodobiţi-le cu o fundă roşie şi alăturaţi-le unei cutii de Raffaello albe. Ironia face ca, sloganul din reclamă să fie: „mai presus de cuvinte”. Pe aproape... :) Totuşi, fără cuvinte, ruginesc ca o piesă neunsă, mă usuc ca o floare fără apă, cad ca frunzele uscate şi rătăcesc ca o pană în vânt.
Funcţionez cu toate beculeţele din bord aprinse, în pantă alunec in ralanti, iar în rampă merg doar împinsă de la spate. Poate e timpul să apăs pe avarii. And then what?


6 comments:

Lorelei spunea...

:)
Intotdeauna exista ceva dincolo de/deasupra cuvintelor. Dar da, cuvintele sunt bune si frumoase si mult ajutatoare.

Monica spunea...

Vitale chiar, pentru buna mea functionare :)

Lorelei spunea...

Bre, in prima propozitie avem nu cacofonie, ci "cucufonie". :)))))
App de cuvinte. :)

Monica spunea...

:)))))))) :*

carpediem spunea...

Mda... uite ca postul asta m-a lasat fara pareri... superb! Atat!

Monica spunea...

Am reusit Eu asa ceva cu Tine? :) Merci :*

Trimiteți un comentariu