marți, 22 februarie 2011

Mâzgâleli

            via Ciprian (care nu se va supara daca nu afisez si link-ul catre pagina lui :)) )

Cât de plăcut e să fii la muncă, cu mintea într-un weekend prelungit… Beau o ciocolată caldă cu gust de scorţişoară pe care am descoperit-o abia ieri. Probabil sortimentul a apărut de la Crăciun. Dar, e ok, afară ninge şi iarna nu pare să ţină cont de mărţişorul Hello Kitty pe care îl aştept. Iar gustul ăsta de scorţişoară parcă prelungeşte şi mai mult iarna. Gata cu ciocolata, mă reprofilez pe migdale.
“I have a hard time deciphering the fine line between boredom and hunger” comes to mind :)
Ascult Grafh în timp ce am flashbacks cu unghii zgâriind cea mai fierbinte piele pe care am atins-o vreodată. Satisfacţia intelectuală şi cea fizică n-au nicio legătură, dar merg mână-n mână :)
Gata şi munca. Ziua se încheie cu cel mai superb „K”, via BlackBerry, pe care l-am primit în viaţa mea. După confirmarea asta, I think I need a drink to celebrate. 

0 comments:

Trimiteți un comentariu